Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Adriana emilia Andrea Amalie Natalie Adrian Lucas Casper Patrick Julian Fabian Er så usikker på hvilke vi skal velge,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde kortet listen ned til: Emilia eller Amalie Julian eller Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Adriana/Adriane Andrea Emilia Julian Patrick Fabian (Prioritert rekkefølge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 1.Andrea (likte ikke de andre så godt.) 1.Fabian 2.Lucas 3.Casper 4.Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Liker Andrea, de andre har jeg ikke helt sansen for. Av guttenavnene liker jeg Lukas (med K ja..) og litt Adrian. De andre liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 7. desember 2006 #6 Del Skrevet 7. desember 2006 Andrea: liker dette godt Natalie: Har også stått på vår liste Adrian: Står på vår liste (dersom det til alles overraskelse skal vise seg å bli en gutt) Casper: Fint Patrick: Morsomt, har vurdert det selv,men slått det fra meg De andre hadde jeg ikke så sansen for. Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Del Skrevet 7. desember 2006 Navn er vanskelig! Men så moro og. Mange fine navn på lista di. Min prio: Andrea Amalie Emilia Adriana Nathalie (synes det er litt usikkert hvordan man uttaler det; "Nathalii" eller "Nathalie" Adrian Patrick Julian Casper Lucas Fabian Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå