Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Adriana emilia Andrea Amalie Natalie Adrian Lucas Casper Patrick Julian Fabian Er så usikker på hvilke vi skal velge,,,
prysseluskan Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde kortet listen ned til: Emilia eller Amalie Julian eller Casper
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Adriana/Adriane Andrea Emilia Julian Patrick Fabian (Prioritert rekkefølge)
//MAM\\ Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 1.Andrea (likte ikke de andre så godt.) 1.Fabian 2.Lucas 3.Casper 4.Patrick
Rhizopus Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Liker Andrea, de andre har jeg ikke helt sansen for. Av guttenavnene liker jeg Lukas (med K ja..) og litt Adrian. De andre liker jeg ikke.
Vifikkiaugust Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Andrea: liker dette godt Natalie: Har også stått på vår liste Adrian: Står på vår liste (dersom det til alles overraskelse skal vise seg å bli en gutt) Casper: Fint Patrick: Morsomt, har vurdert det selv,men slått det fra meg De andre hadde jeg ikke så sansen for. Lykke til med navnevalget!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Navn er vanskelig! Men så moro og. Mange fine navn på lista di. Min prio: Andrea Amalie Emilia Adriana Nathalie (synes det er litt usikkert hvordan man uttaler det; "Nathalii" eller "Nathalie" Adrian Patrick Julian Casper Lucas Fabian Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå