Gå til innhold

Har dere stikkinger?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det stikker hele tiden til meg, og jeg føler meg stinn i magen.

Vet ikke om jeg er kvalm akkurat, har kanskje en lett kvalme.

Ømme pupper har heller ikke kommet, de føles bare litt tyngre.

Jeg er 5+3 i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener stikkinger som ligner på menssmerter, så jaaaa!

De varer ikke like lenge, og kommer helst etter jeg har tømt blære/tarm, og tolker det som at livmoren vokser. Håper jo at det skal være sånn. Er 5+5, og i ute 5 under uke for uke stor det at det godt kunne være sånn, så da roer jeg meg med det

 

Ellers er biola min beste venn for tiden - det har tatt edgen av den verste magetregheten go oppblåstheten. Har også lett kvalme og djevelsk ømme pupper. På dne positive siden ahr de nlitt mye fastere og mer "ståpupp" eller hva jeg nå skal si, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare svare på dette....ser at du har stikkinger etter tømt blære. Det har jeg også, men satt og lurte på om det var UVI. Jeg er forresten prøver, men huker inn informasjon om spes symptomer der jeg kan..

 

Har du fler symptomer forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Linda!

 

Synes stikkingene kan gi litt kramper også jeg. Er ikke sikker på om det er det samme som du opplever, men innimellom synes jeg krampene beveger seg mot endetarmen liksom (sorry detaljene)..Mener jeg hadde det sånn sist jeg var gravid også, og at legen forklarte det som at livmoren gjør "gymnastiske øvelser nå"...

 

Synes uansett det er litt vondt, og litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå ble jeg skikkelig letta!! Jeg har også kjent stikninger mot/ i endetarmen. Har blitt ganske nervøs når jeg har merket dette, det gjør så vondt..Jeg har hatt det en del ganger i forbindelse med menstrasjon, så har vært engstelig for at noe er galt..Men da er det sikkert ikke det!

 

Godt å høre om flere som har disse merkelige tingene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også det i forbindelse med menstruasjon, så er nok derfor vi synes det blir "feil" nå liksom. Er helt for j... vondt altså :) Men synes ofte det kommer før jeg går på toalettet, eller i forbindelse med toalettbesøk.

 

Ve, tror som sagt jeg hadde det sist jeg var gravid også. Jeg må jo være helt senil som ikke kan huske tilbake noen få måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent det når jeg er helt avslappet og skal sove. Har skjedd to ganger, sov ikke mye disse to nettene nei..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også - natt til da jeg skulle ha mensen. Den kom ikke, men var sikker på at den skulle komme. Lurer virkelig på hva det kommer av???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...