Gå til innhold

Edge duo eller city cross? fordeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et inntrykk av at city crossen er mye bedre enn edgen som er kjempe tung.. men bagen til cityen er litt liten? noen med erfaring får man plass til saueskinnspose der?!?

Hva synes dere?! hadde bestemt meg for edge duo ,men tviler litt nå altså.. åsså kan man jo velge bagen i en annen farge enn vogna:-) på city bagen..

takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på en city cross fordi den er tøff og lett og ta med seg....Fint og kunne velge farge på bag og sportsdel, tenkte og kjøpe bilsete som kan kobles rett på understellet. Må tenke at det skal gå litt lett for har ei tulle på 2 år som skal være med innimellom. Må ha søskenbrett til hu for tvillingvogn tror jeg ikke jeg gidder å investere i. Edge duo er knalltøffe vogner, men trenger du så stor bag da? Får fint plass til skinn og pose osv, bare kjøpe skinn som er mindre da vel. Babyen er jo så liten at du trenger ikke en monster stor bag og tror nok du finner ut at det er plass til poser osv. synes prisen på en city cross er hyggeligere enn duo edge og...Lykke til med valget:))

Skrevet

City Crossen er mye lettere og nettere..Men er du ute etter en stor, romslig vogn, og ikke bryr deg om vekten er kanskje Edge mer "deg"??? City Bagen er ikke noe mindre på andre små vogner, folk bruker om vinteren så du får nok skviset ned en skinnpose. Ellers er Odenwälder dunposen perfekt for City Bag'en, synes vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...