HappyJoy Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 eller ja.. imorgen.. Imorgen starter jeg min 29.uke og siste delen av svangerskapet! Venter tvillinger i feb/mars Er veldig lykkelig for at vi har kommet så langt! Har hatt litt trøbbel med livmorhalsen, men det ser ut til å ha stabilisert seg, så nå håper vi på å danse hele veien til mål! hehe...
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Velkommen inn hit til oss andre Lykke til fremover, kan tenke meg det begynner å bli tungt snart, føler selv det ikke er så lett lenger og jeg har bare en inni her
småen og smulan Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Velkommen skal du være. Så gøy med tvillinger:-)
HappyJoy Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 Takk, takk!! Virker som det er mye liv her så dette skal bli moro å lese og skrive!
75 modell og mamma til 6 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 velkommen, velkommen. Har selv tvillinger, men mine er ni år nå og hevder hardnakket at de ikke er det lengre. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå