Gå til innhold

prematur med førstemann i uke 30, gravid igjen, hvordan være glad?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Eklamsi i uke 30 og jenta ble tatt med keisersnitt og jeg husker veldig lite fra første tiden på sykehuset. men alt gikk jo bra, og når jeg er her inne å leser kommer liksom alt tilbake og jeg husker hvor trist det var selv om det gikk bra. Så nå er jeg i uke 20 og klarer ikke glede meg fram til uke 30... hvordan kan jeg det? Tankene går bare på kom deg til uke 24, då kan det gå bra... kommer jeg til uke 30 - topp!! Hvordan skal en klare glede seg eller føle seg ovenpå når dette ligger i hodet hele dagen? vet et ikke er selvfølge å få prematur eller svangerskapsforgitning denne gangen, men faren er jo der og det er ingenting jeg kan gjøre... Jeg vil gjerne føde et normalt friskt barn og få det opp på brystet og amme som "alle" andre. Skriver her inne for det er jo her dere er dere som kan overhodet forstå det. Hadde tilåmed en vennine som klarte å si: jeg håper jeg ikke går heile veien ut og får keisersnitt jeg... det virker så lettvindt og du sliper å vente di siste mnd!!!! at det går an!

Fortsetter under...

Hei Anonym!

Jeg forstår godt at det sikkert er mange litt vonde og skremmende følelser rundt dette svangerskapet. Du og ditt barn fikk en tøff begynnelse sammen! Men ikke ta sorgene på forskudd! Prøv å gled deg over svangerskapet. Det er jo ikke sikkert at du vil få svangerskapsforgiftning en gang til! Nyt dagene du har, prøv å tenk positivt! Snakk med partneren din og gode venninner! Det kan jo vre at din venninne ikke mente det hun sa så bokstavlig! Hvem ønsker vel å føde måneder for tidlig :) Lykke til...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...