Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg:)

Anbefalte innlegg

Ja da har det gått 4 dager siden jeg fikk vite at jeg er gravid!! Det har vært noen herlige dager og jeg klarer nesten ikke å tro. Tenk at jeg endelig skulle bli gravid.... Jeg har jo tenkt akkuart slik som mange her inne: Tenk om jeg aldri lykkes, tenk om jeg bare får misslykka forsøk. Men det gikk!!! Det går an!!

Jeg er selvfølgelig veldig redd for at det skal skje noe ( har abortert tidligere), men må jo prøve å ikke tenke på det. Jeg hadde hcg på 63 på RD 13 og jeg synes kanskje det var litt lavt, men Medicus sa at det var helt bra når det var så tidlig så da må jeg vel stole på det. Jeg tok en ny grav.test i dag også og den var jo mye mer positiv enn på mandag. Dette MÅ bare gå bra nå håper jeg...

Jeg vil bare si at jeg tenker på dere fantastiske damer her inne mange ganger om dagen. Jeg vet hvordan det er når det ser som mørkest ut og jeg vet hvor utrolig vanskelig det er å være ufrivillig barnløs!! MEN: Jeg vet også at det er mulig at man kan lykkes!!!

Masse lykke til alle sammen. Glad i dere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7375633-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde gått å lese innlegget ditt:)

For om det er slik at cb digi test ikke gir positivt svar om hcg er under 50,og du hadde 63 på rg 13..da er det jammen litt større håp som vokser i meg igjen..hehe,det skal jammen ikke mye til!

Tuuusen takk minni79:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...