Gå til innhold

HCG - hvordan tester dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ruger på 6.dagen i 2.IVF forsøk. Har aldri hørt ord om HCGtest eller å ta noen blodprøver..

Skal bare ringe inn og fortelle om jeg har fått menstruasjon eller ikke, og teste skulle jeg gjøre 3 uker etter innsetting.

Tydelig at det blir sagt mye forskjellig - kan jeg teste HCG på egenhånd, hva skal isåfall resultatet ligge på dersom man er gravid?

Er det noen som er nogenlunde likt i løypa og som har begynt å kjenne noen symptomer? Jeg kjenner ingenting og blir derfor nesten litt engstelig for at det har blitt mislykket denne gangen også :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,det eneste jeg vet om kan måle tallet i hcg,er en bp...du kan jo ringe der du har hatt behandlig å spørre om du kan få en rekvisisjon

Skrevet

en kan bare måle mengde hcg ved blodprøve...

klemzer fra

Skrevet

Hei!

Ikke sikkert du trenger rekvisisjon heller, du kan ringe direkte til sykehuset og spørre om du kan få tatt en blodprøve, en HCG-test.

Det er forresten mange som ikke har noen symptomer i begynnelsen! Men du kan være gravid for det!!!

Ja, Gud det er bare så nervepirrende å vente.........Jeg har kommet over mine verste dager, er på rugedag 13 i dag..........sukk...........

Skal teste i morra!

Lykke til videre!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ikke alle plasser praktiserer å ta blodprøve i forbindelse med IVF desverre!

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...