2søtesmåh Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Nå er jeg virkelig sikker på at jeg har helt skrudd syklus/mista menstruasjonen... Hadde sex siste gang helga uke 47. Om det hadde klaffet da ville det ha slått ut positivt på test nå, så nå er jeg 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Jeg har nemmelig mista menstruasjonen en gang da jeg hadde anorexia.. Ikke fare for det nå (10 kg overvekt), men jeg stresser en del med å ta av disse tikilo, så det kan kanskje virke inn alikevell... Eller jeg har en infeksjon som stopper mensen.. På morgenen (er da mest, fordi det "samler" seg opp) så ser det rett og slett ut som gul snørr!!! Og det er mye...Lukter, klør eller svir ikke noe i det hele tatt.....Har mye utflod til vanlig, men ikke så "slimete" på denne tiden og heller ikke så gul....(litt detaljert her nå..) Noen som har hatt det like dann og fått avklart hva dette kan skylde seg....?? Kanskje er det bare en ekstra "slem" TR på vei. (sen og stor..he-he) Takker for råd. )
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 har ingen råd å komme med enn at hvis tr ikke kommer og du tror noe er galt ville jeg kontaktet lege omsider... Vi er ganske lik, jeg er på dag 35 og testet neg i dag (med el test og en defekt cb) Men her kommer å sikkert i løpet av dagen...
2søtesmåh Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Ja, ja vi må vel ta ting som de kommer. Blir legebesøk hvis TR ikke er kommet før siste uka før jul.. Hvis ikke det skjer noe som gjør at mine mistanker om at noe er galt blir bedre bekreftet, da blir det lege tvert.... Får håpe TR kommer NÅ ) Lykke til du også da. Husk, så lenge ingen TR så er det håp, hvis du har hatt sex da. (for det har ikke jeg den siste tiden.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå