Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har en stor mistanke om soppinfeksjon, og fikk sambo til å hjelpe meg med å få på plass en canesten stikkpille der den skulle være i går kveld. Sambo brukte langefingren, og den er jo ikke lang, i alle fall ikke lengere enn denne applikatoren man egentlig skal bruke... Men pointet er det at helt siden den stikkpillen kom opp inn dit, har jeg hatt vonde mens smerter og kramper nederst i magen! Og det gjør vondt å gå på do... Kan vi ha bomma inni der? Kan vi ha gjort noe farlig? Hvis ikke, hvorfor har jeg da vondt?
selfangerkjerringa Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hvor langt putta han den egentlig inn? Når man er gravid skal man kun dytte inn stikkpilla med fingeren, ikke trøkke så langt det går. det er derfor det frarådes på det sterkeste å bruke applikatoren...
ejiec++ Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 stikkpillen har uansett smeltet for lenge siden, så det er nok ikke den som er grunnen til at du har vondt. Er ganske sikker på at dere heller ikke har plassert den på galt sted - det er jo ikke så mange mulige veier inni der :-) Hvor langt på vei er du?
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 eh... ringe legen, om du har vondt i sammenheng med dette?
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Jeg er 36+4... han brukte bare fingren (skulle gjort det selv om det var plass, når ikke så langt lengere, magen er litt i veien kan man si:) Så den kom jo ikke så langt inn... hmm
ejiec++ Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 jeg TROR (er ikke lege) at det er ganske tilfeldig at smertene har kommet etter at du satt inn denne. Siden du er så langt på vei, så kan det jo være at fødselen har startet? Du bør/må ringe føden - det er de som er eksperter. Vondt å tisse, mener du? Kanskje du har en urinveisinfeksjon... Hold oss oppdatert :-)
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 Ja, jeg får se det ann litt og ringe legen tror jeg... best å være på den trygge siden
ejiec++ Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 ring NÅ du, ikke vits å se det an hvis du har hatt det sånn siden i går. Ikke bra at du går og bekymrer deg heller, vet du. Ring heller føden - det er jo dit du skal hvis de vil ha deg inn på kontroll.
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2006 Oy! Koselig at jeg er savnet Har laget middag og vafler, og ryddet og vasket babyklær, så derfor har jeg ikke bimmet før nå Jeg ringte JM, hun ba meg ringe tilbake dersom det ble verre, men som vanlig gav det seg... er så typisk Så nå er det helt stille i magen, sånn smertemessig da Lillegutt sparker og strekker seg hele tiden. He he. Men rart at jeg hadde så vondt i går natt og i dag tidlig. Det var nok bare tilfeldig som nevnt ovenfor her, men man begynner jo å lure...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå