Gå til innhold

Da var hjemmetesten tatt...

Anbefalte innlegg

...og den var negativ:(Tok en digital cb,men det kom en strek på pinnen,men som andre sier så skal man ikke se på den...jaja,mensen er ikke her,ikke antydning til den,skal inn på blodprøve i morgen,men føler jeg ble litt deppa nå ja....

Ser at du aprilmor skal teste på mandagen,men satt du inn den 26?Gjorde jeg åsså,men skal altså ta bp imorgen..kan det være for tidlig å se noe på no bp da?bare 12 etter innsetting?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7375354-da-var-hjemmetesten-tatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpet er ikke ute ennå siri79. Vent til du får tatt blodprøven du. Mange som har testet neg men alikevel har vært gravid.På Riksen tar de bl på rugedag 12 og det er ikke for tidlig å se noe da. De regner fra den datoen uttaket er,for det er da eggene blir befruktet.

Ønsker deg lykke til i morgen.

jeg satte inn 27 jeg... så det blir bp på dag 14 for meg..

rart at det er så forskjellig...

surt med negativ test da, men er jo ikke over av den grunn... hcg skal jo doble seg, så det er nok sikkert pos res på bp i morgen...

lykke til...

klemzer fra

Annonse

Hei Siri!

Noen har ikke påvist graviditet så tidlig, men andre har gjort det. Det er litt forskjellig. Hadde du innsetting på en søndag forresten?

Da er du på rugedag 11 hvis jeg ikke tar feil.......Fikk du beskjed om å teste i morra, på 12.rugedag? Det er rart.............Jeg forstår ikke det helt.........

Det er ennu håp, ikke gi opp!

Ja,er på dag 11,bp imårra...syns åsså det er rart,da jeg ser at de fleste ikke tar bp før det er gått 14 dager...jeg har bare gått 12 dager...tortur kaller jeg dette for...¨

Jeg har jo et ørlite håp da,men det er ikke stort...men men ikke noe å gjøre med det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...