Gå til innhold

Helt bajass på stellebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det blir bare masse bråk. Hun nekter å ligge nede på rygg i ro, så det er et slit å ta på bleien hver eneste gang. Noen som har noen triks?

Skrevet

Min har og begynt med det. Han skal snu seg bak for å rive ned bleier etc. Det pleier å hjelpe å gi ham noe i hendene å leke med og så skifte som et olja lyn!

Skrevet

du har vel sikkert prøvd det, men hva med å gi henne noe?det hjelper her... av og til så fester eg bleien mens hun står og holder meg rundt halsen

Skrevet

Ja, har prøvd å gi henne noe, men det er alltid noe annet som er mer spennende, som bleier å rive ned eller salvetuber å tygge på (som jeg ikke vil hun skal tygge på i tilfelle det går hull og hun får munnen full av sinksalve). Kanskje vi må bare la henne stå, ja. Får prøve oss litt frem.

Skrevet

Her begynte vi med up and go, og det ble lettere å få bleia på i det minste. Er hun for vill når jeg skal vaske henne tar jeg heller å holder henne under springen enn å klatte med en klut på stellebordet...

Og kanskje du kan prøve å legge bleier salver og andre spennende ting utenfor synsfeltet hennes.... Hvis du har mulighet da. Vi har sånt i den øverste skuffen i stellebordet(har fjerna badekaret, for vi fant ut at det var like lett å dusje med henne, eller ta litt vann i bunnen av vårt badekar og bade henne der...

Skrevet

Jeg tar stellematten ned på gulvet. Har begynt med up & go bleier, for de går greit å sette på selv om han ligger på magen. Han er snart 8 mnd. Helt spinnvill. Kryper bortover uten bleie bare jeg tar et halvt sekunds pause. Blir helt matt. Hjelper kanskje i to sekunder å gi han noe å holde i. Tar gjerne i mot flere tips jeg også. Gleder meg litt til han kan stå, for da blir det kanskje litt enklere.

Skrevet

Vi vasker henne alltid under vasken (aldri liggende m klut). Hun er en av de ungene som bæsjer flere ganger om dagen, og da er det enklest å bli vasket i vasken. hun er forøvrig også veldig liten for alderen, 7 mnder og akkurat 6 1/2 kg. Det finnes vel ikke så små up and go-bleier? Vi får vel bare holde oss tålmodige. Skal prøve å fjerne alt som kan virke fristende. Takk for tips, likevel. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...