Gå til innhold

Hjertemonitor...til dere som vil høre babyen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertemonitor angelsound...Hør hjertet til babyen..

Nå har du muligheten til å høre babyens hjerteslag mens det ennå ligger i mors mage. Hør også babyens hikking, spark og andre fosterlyder. Ingen ultralydsignaler, slik at du kan føle deg helt trygg. dette er en forsterker som fanger opp de faktiske lydene og sender de ut til hodetelefonene. ingen signaler blir sendt inn til babyen. Produktet er beregnet på hjemmebruk.Dette er ikke et medisinsk apparat og kan ikke anses som en erstatning for medisinske kontroller! Det følger med opptakskabel til PC slik at du kan forevige disse magiske lydene! Fyldig bruksanvisning på norsk.

P.S.Jeg har selv hatt min i nå snart 3 år..virker igjen bra..hørte babyen nå på tirsdag for første gang..uke 13:D

http://mammaogmeg.no/index.php?cPath=29

Se under teknikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men,hører bedre om du skifter ut til bedre høretelefoner...det ble utrolig til forskjell...

Skrevet

Hei :) Har bestilt meg en nå jeg, takk for tipset ;)

Men du, man trenger ikke gele til den eller?

Skrevet

Jo:) En må ha olje eller gele...en hører ikke noe om en ikke bruker det...jeg bruker en gel-olje fra natusan;)

Skrevet

da har jeg også bestilt!

bestilte de til 579 jeg da, sånn at begge kan høre på samtidig :)

Skrevet

jeg har bestillt en på www.babywatcher.no. er ikke sikker på om de er like, men har blitt anbefalt av flere. gleder meg til den kommer i posten. da skal iallefall samboer få kose seg med hjertlyder ol. blir moro..

Skrevet

Det er et ultralydapparat som mange jordmødre og leger advarer mot (babywatcher altså..) Jeg ble advart av både fastlege og ultralydjordmor.

De mener det forstyrrer babyen unødig, noe vi ikke vet konsekvensen av. Skal en bruke det må en være veldig forsiktig hvertfall...

Mange forteller om babyer som blir veldig urolig når apperatet brukes...

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det ikke er noe problem med babywatcher så lenge man bare bruker den en gang i blant, og korte stunder av gangen. Jeg har brukt min kanskje i 2 min hver 2. eller 3. uke, bare så vi (og da spes pappaen) kunne høre at alt er bra der inne :-)

Noen er jo til ul ukentlig også, og det skal være helt trygt.. Faktisk var det en stor undersøkelse på dette i tiårsskiftet 70tallet til 80tallet, hvor min mann var med. Hans mor var OFTE til ul, og han har ikke nedsatt leseevne eller noe sånt i ettertid :-) Ved en ul bruker de jo gjerne 15-20 min også, så et par min i ny og ned er nok trygt.

MEN - uansett hvilken metode du bruker; det viktigste er å ikke bli stresset om bebisen ligger sånn at du en dag ikke hører noe.. Dersom alle andre symptomer er fine, prøv igjen senere! En del blir fort veldig engstelige av dette, og da virker den jo mot sin hensikt..

Skrevet

uff da tørr ikke jeg kjøpe den alikavel..

Skrevet

Kjøp angelsound...den er trygg og rimeligere...

Skrevet

hm.... sto ikke noe i bruksanvisningen min om gele....

Skrevet

Min er i plast...kjøpt for nesten 3 år siden...ikke noe tøy på..må bruke gel på min for å få kontakt/lyd..da er det sikkert gjort forandringer siden jeg kjøpte...

Skrevet

ja sikkert blitt forandret litt da=)

Ble bare så usikker på om jeg skulle bruke gele eller ikke.

men da vet jeg nå at jeg ikke trenger det.

takk for svar=)

Skrevet

på den jeg har,hører vi ikke noe om en ikke bruker gel;)

Skrevet

kommer på besøk til deg og låner din jeg..... hehehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...