Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere crinone gel???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk for 15 dager :o)

Har helt glemt når jeg brukte den første og det er litt skremmende siden det er under to mnd siden. Har lest at det anbefales å bruke den, så du kan sikkert bruke den lenger dersom du har lyst!

Annonse

Hei Aprilmor !

Jeg tok den siste onsdag morgen som er akkurat 14 dager etter innsetting. Rart å ikke ta noe mer medisiner....nå er det opp til kroppen alene å ordne opp....

Hvordan er formen din begynner den sakte men sikkert å komme til seg selv igjen ?

Jeg blødde litt igår og fikk hetta, men det stoppet heldigvis og det ser ut til at det kan være kroppen som frastøtte seg dette når spiren/e gravde seg ned.

Jeg håper alt jeg kan på det.

Lykke til med siste helgen som "ruger" testdagen nærmer seg, krysser alt jeg har for deg Vennen !

Klemmer

hei hei abc10...

formen er bedre, men er så nervøs, at det er jo vanskelig å puste innimellom.....

krysser fingrene for at det bare var festeblødning..

jeg har kjent litt stikkinger i går og i dag.. ikke mye, men... er bak skambenet.. vet ikke hvor det skal stikke og sånn jeg.... men men...

bare 3 hele dager før bp taes....

mange klemzer fra

Hallo... tydeligvis forskjellige beskjeder man får fra sted til sted..

Vi hadde et forsøk på volvat i oktober.. begynte med crinone samme dag som egguthenting og skulle bruke det til mens kom eller evt til uke 9 i svangerskapet.

Det er visst bevist at denne gel hjelper egget å feste seg... vi ble gravide og jeg tok min siste gel her om dagen... er nå litt over 9 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...