Gå til innhold

Når begynte dere å bli kvalm?


Blue Lady

Anbefalte innlegg

Sist svangerskap ble jeg det i uke 5, nå er jeg snart i uke 5, men føler meg fin egentlig.

Håper jeg slipper å være så dårlig denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+4 og er ikke kvalm. Har kun litt ømme pupper og stikninger i underlivet..... Så enn så lenge går dette kjempefint...

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er like langt nesten!! jeg har ikke vært hos lege enda, men har to positive tester, og en mens som ikke kom i går!

 

Når skal du fortelle det til omverden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er 5+5 og har vært dårlig i 2 uker,men ble mye verre siden igår fordi jeg testa først da, og jeg tror jeg bare har undertrykket kvalmen i tiden før jeg visste helt sikkert at jeg var gravid. I forrige svangerskap så ble jeg fårlig i uke 3-4 så.. gikk først ned 11 kilo før jeg begyte å legge på meg igjen.. var endel dårlig ja:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 5+5 i dag. Gratulerer, forresten Duracellgirl!

 

Jeg har kjent lett kvalme siden jeg var 3-4 dager over el, jeg. Det er ikke plagsomt, men må passe på å hvile nok og ikke la det gå mer enn 3 timer mellom hver gang jeg spiser. Da holder jeg det i sjakk, men merker at magen er "sliten" på samme måte som jeg blir når jeg blir bedre etter en omgangssyke eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 + 3 i dag, og ikke kvalm. Har ømme pupper. Nesten så jeg venter litt på kvalmen, selv om det ikke er noe å trakte etter. Føler meg nesten ikke gravid nå, så kvalme hadde kanskje gjort det mer virkelig. Men - jeg må vel bare være fornøyd, egentlig. Plagene kommer vel tidsnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten si meg enig med liten_passasjer...

 

Hadde jeg hatt IKM denne uken hadde jeg tatt for gitt at jeg ikke var gravid. Men positive tester både hjemme og hos lege og det at jeg ikke har fått mensen tyder jo på at jeg er gravid da.. hehe

 

 

Men jeg synes nesten av puppene var ømmere rundt IKM enn de er nå? Noen andre som har det på samme måte?

 

Plagene kommer sikkert tidsnok til meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dårlig i uke 5. er 7 uker på vei nå og fortsatt like dårlig.. heh.. håper det går over uti januar. Kjedelig å ikke fungere i det hele tatt.. men er jo verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...