Gå til innhold

Torsdagstwilight :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godmorgen jenter :o)

Da er det blitt 7 desember, og det er 29 dager igjen til terminen min...puh, jammen går det fort! Dette blir spennende! I dag skal jeg på babytreff med jentene fra jobb (stor babyboom siste 1-2 år), koselig å få være med selv om babyen min er i magen enda :o) Er dessuten koselig å holde litt kontakt med jobb, har jo ikke vært i arbeid siden midten av september...snålt!

En venninne sa i går at det hørtes ut som "det gode liv"...grrrr...håper det var hormonene som gjorde meg så irritert! Det kan vel kanskje virke som det gode liv, men å gå hjemme måned etter måned uten å kunne gjøre det en vil - det er ikke det gode liv! Men ruging er viktig, og snart kommer det gode liv :o)

Hvordan har dere det i dag da? Noe nytt med noen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nytt og nytt... vel, jeg har mindre hodepine idag enn på ei stund, men den er likevel der. Og inatt vekte gubben meg, fordi jeg lå og skikkelig hikstgrein... jeg hadde drømt noe helt enormt gripende om ei jente som ble henrettet av indianere på grunn av en mislykket kjærlighetsaffære - foreldrene var tilstede og mottok dommen, det var skikkelig "danser med ulver"-trist... jeg grein og grein - alt i søvne... hormoner og fantasi i fri flyt altså :)

Skrevet

Da er gutten levert i barnehagen, og mor kan slappe av litt hjemme.... Har kosa oss lenge idag. Våkna tidlig idag, og lå litt i senga og kosa oss før vi stod opp og spiste frokost. Så litt tegnefilm og jeg fikk lest hele avisa før vi dro avgårde;-)

I dag skal vi få ny PC(hurra), og gubben sa til de som skal levere at jeg er hjemme hele dagen..(ikke fullt så hurra)så det betyr at handlinga idag må utsettes...vet jo selvfølgelig ikke når de kommer! Tenkte ikke så langt han at det kunne vært greit å hatt et noenlunde ca-tidspunkt....

Skrevet

Hehe...gøy med drømmer, hormoner og fantasi :o) Hørtes ut som litt av en drøm! Hører så mange drømmer om fødselen og babyer osv...har ikke drømt noe sånt jeg... I går drømte jeg derimot at damelaget i fotball til byen her vant både serien og cupen, og jeg var helt i ekstase....har da aldri brydd meg om fotball jeg?!?

Skrevet

Da er det på tide å komme seg avgårde på babytreff - ha en finfin dag jenter :o)

Skrevet

Stille og rolig på twilighten om dagen.... Det er vel mange- meg inkludert- som er i permisjon allerede og har nok å fylle dagene med før jul, men uvanlig å se på denne tida av døgnet at tråden ikke har rukket 10 innlegg engang...

Jeg har tatt fram posen med klær i str. 50/56 etter førstemann og det var ikke mye å skryte av gitt....

5 hvite bodyer, 4 sparkebukser, 2 hvite bomullsluer og et grønt fløyelssett.... I tillegg en kjøredress som en gang var offwhite, men ble lyseblå i vask... Resten er blått! Veeeldig blått- så her er det bare å bite i det "sure" eplet og handle babyklær. Huff, så leit....;-)

Jenta kan da ikke bare ha blå klær!

Skal vaske utav det gamle kjøleskapet i kjelleren nå, kjekt til øl, brus og div til jul... Har stått tomt og uten å være kobla til strøm siden slutten av januar....

Skrevet

Hei =o) Jeg er sykemeldt og sitter stort sett i sofaen dagen lang.. I dag våknet jeg og var helt utrolig kvalm (har ikke vært det på måneder!),hadde snudd meg for fort til siden og da var det gjort.Kjentes ut som magen var helt full , og alt trykket oppover.Lillegutt har også begynt å sparke i mellom ribbeina kjennes det ut som (!?) Så kanskje det er han som dytter litt på organene mine hehe.. Ugh.. Vel,sambo var kjempesnill og laget te og fant frem kjeks til meg. Hva skulle jeg gjort uten han *sukk* =o)

Har forresten bare 7 uker igjen til termin idag. *veldig kry*

Ha en fin torsdagskveld alle sammen =D

Skrevet

stinemor: håper babytreffet ble kos :)

liten2: har hatt mye kvalme idag, prøvd å gjort andre ting enn å sitte på nett. Men det har ikke hjulpet stort... nå skal jeg hente lillemor i barnehagen og kjøre til mamman min for oppvartning og middag et par timer - gubben jobber seint idag.

prins25Jan: gratulerer med 7 uker :) jeg syns disse siste ukene har gått utrolig mye raskere enn resten av svangerskapet... rekker jo ikke å bli utålmodig etter noen fødsel jeg!

Skrevet

ha en fortsatt fin torsdag, jenter :)

ps: liten2: hvordan gikk det med pc'greiene idag?

Skrevet

Nei,disse ukene har jeg en følelse av at kommer til å gå fort! Med jul og det hele oppi alt :-)

Har begynt å telle ned nå,synes ikke det er lenge siden jeg hadde over 140 dager igjen,hehe :-)

Skrevet

Her har det jammen vært stille i dag...håper alle har det bra da! At kvalme har gitt seg, pcer har kommet i hus osv :o) Gratulerer med 7 uker igjen Prins25 jan, tiden går jammen fort ja!

Babytreffet var veldig koselig, så fint å treffe venner fra jobb igjen også! For et støynivå da...puh, er glad jeg ikke jobber i barnehage! 8 voksne, og kun jeg med baby i magen, ellers er de fra 4 mnd til 1,5 år. Full fart og stormende jubel :o) Nå blir det sofasliting og bok resten av kvelden, også må jeg vel få med meg håndballkampen. Får litt julestemning av at det er håndballmesterskap - fint med tradisjoner!

Ha en fin kveld jenter :o)

Skrevet

Hei Stinemor =o)

Misunnelig på deg som har vært på baby treff.Jeg kjenner så få med baby,og ingen av venninnene mine er gravide..Hadde vært godt å hatt noen i samme situasjon rundt meg..Men heldigvis har vi bim da =o)

Kvalmen er forsvunnet foreløpig, takk og pris,synes veldig synd i meg selv når jeg er kvalm,hehe.. vil heller ha vondt enn å være kvalm ;)

Har og en bok jeg har tenkt å begynne på.. svigermor lånte meg den slik at dagene ikke skulle bli så lange =)

Kos med håndballmesterskap ja,spilte selv håndball i mange år ,savner den tiden.Kos å se det på tv da, og mimre litt tilbake :-).

Ha en fortsatt fin kveld :)

Skrevet

Nå er det altså ikke denne tråden som gjelder lenger i dag, hehe:) Jeg bare tuller jeg:)

Skrevet

hei på dere samtlige............ Her har dagen gått med til shopping og pynting.. Godt å være ferdig, selvom det alltids kommer nye ting en bare mååå ha gjort i byen... Har menstermin i dag og ul termin om 2 dager, så jeg beg å bli rimelig klar ja...Det gjør vel alle rundt meg også, som spør om det har skjedd noe ca 5 gr pr dag. Vet de mener det godt, men blir litt lei ja.... Skal bli godt å få tilbake overskudd og humør.... håper jeg.... de jeg bor sammen med er rimelig lei svingningene mine..... lei selv jeg.... er dager som er utrolig tunge å komme igjennom..... føler seg så utrolig ensom...... så går det som regel over, så er man såååååååååå glad..... er det rart en skulle gravd seg ned..... skulle satt en stein oppå med termindatoen.... åpnes denne dato.... kult....... ja, dette er nok det gode liv som stinemor snakket om.... godt vi har evnen til å smile når uvitende folk skal komme med komentarer.....

Skrevet

Hei, alle sammen - sitter her med amerikansk tastatur og banner over at det fortsatt finnes steder uten traadloest internett!!!!! Hva slags steinalder er det jeg er forflyttet til???? Men paa den annen side vil 24 timer uten internett antakelig ikke gi meg varig skade, saa jeg faar finne meg i det. Mange som er travle for tiden ser jeg - godt dere faar tiden til aa gaa! Selv har jeg et moete ut dagen, saa det blir nok lite nytt fra meg i dag.

Prins 25 jan - det skal jeg ogsaa ha! Deilig aa endelig se noen andre her inne som ogsaa har litt tid igjen! 7 uker i dag, det er jo helt utrolig... Og bare to uker og en dag igjen paa jobb, hurra:)

Skrevet

snufs, jeg er kvalm :( har vært i hele dag... og vondt. Nei, sponge, ikke "vondter", men VONDT! Akkurat nå kjenner jeg at jeg vil ha ut årsaken til at hormonenen mine gjør meg fullstendig inkapabel til å ha en normal tilværelse!!!

Skrevet

Spongebob ! :-)

Ja er kjekt når det er fler med litt tid igjen.. husker nicket ditt og ka-ping spesielt fra 2.trimester, var ikke så aktiv her da,har hatt så mye å gjøre og tenke på..

Snart vår tur,tenk det =o)

Skrevet

Joda, her kom det PC i ettida, så jeg ble ikke så stedbunden som jeg kunne ha blitt....

Ble litt avslapping og pusling med små babyklær her idag. En kjapp tur ut på Lefdal og Tiller-torget i kveldinga med mamma og guttungen fikk jeg til. Han klarte da å miste lua si et eller annet sted på Tiller-torget, og gråt sine modige tårer da "Spider-man" lua var borte! Har lovt at han skal få en ny, da...mammas feil vettu som la den i hetta på jakken mens vi rusla rundt...

"Jamen, mamma, da vil æ ha sånn Spider-mæææn-lue som han Vegard har...." 3 år gammel!!!

Meget bestemt ung herremann her i heimen. En kamp hver dag om hvilke klær som skal på. Alt fra undertøy til yttertøy skal bestemmes selv ...Ikke alltid like praktisk, men nå har han begynt å legge fram klær selv til neste dag sammen med meg, og da går det stort sett greit om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...