Gå til innhold

Biter i puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen har begynt å bite i puppen. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre for å få han bort fra det?

Skrevet

Anbefaler deg å gå inn på ammedebatten, der er det utallige tråder med dette emnet, og hva man skal gjøre når man har blitt skikkelig bitt.

Hos oss funket det å pakke vekk puppen da hun kløp meg med gommene. :-)

Skrevet

snakk med dem på ammedebatten! datteren min biter også. jeg har begynt å lese henne..så jeg vet sånn ca når hun kommer til å bite. og det er stortsett når hun ikke vil ha mer...eller hvis jeg prøver å presse på henne litt pupp...

jeg har hatt et STORT sår på puppen. det har gjort dødsvondt når jeg har ammet. i det hun tok tak hylte jeg omtrent.. men nå er det nesten vekke...

Skrevet

Har prøvd meg på ammedebatten, men ingen klare råd der.

Hvis jeg skla pakke bort puppen når han biter kan det ta lang tid å mate han. prøver det, og håper han tar poenget snart. Er jo ikke slik at jeg får store sår eller blør, men vondt likevel.

Skrevet

Jeg kjenner til det og føler med deg.. Skarpe tenner har de også ;o) Har ikke noe svar som kan hjelpe deg, hos meg ble det til at jeg skrek til ufrivillig, men tror ikke det hjalp noe særlig, hun ble bare redd. Kan ikke helt skjønne at å pakke bort puppen eller å overse oppførselen skal hjelpe heller, for de skjønner da virkelig ikke konsekvensene av ting enda.

Si fra hvis du finner noe som funker da!!

Lykke til ;)

Skrevet

Dette funka på begge mine: Første gang de bet skrek jeg høyt (spontant altså, ikke planlagt) og dro til meg puppen. (De ble så overrasket og lei seg at de gråt litt, men etterpå prøvde ingen av dem seg på noe lignende. Høres vel dramatisk ut, men jeg tror ingen tok skade av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...