Gå til innhold

Junidamer!

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har sett noen av dere her inne.

Hvordan går det? Jeg har det for tiden flott. Har endelig fått energien tilbake og klarer å være oppe til etter klokken ti på kvelden.

Har vært på UL nr to og det var fantastisk. Alt så bra ut med den lille som sprella med armer og bein.

Håper det går bra med dere andre.

Adventshilsen fra

Fortsetter under...

Hei, hei.

Her er også alt bare bra. Var på UL for 1 1/2 uke siden, og da så alt fint ut. Var veldig nervøs før UL pga div rygg og magesmerter, så lettelsen og gleden var stor :o)

Formen er bedre her også, og har mer energi nå enn før. Er litt trøtt om kveldene ennå, men ikke sånn at det er noe problem. Brystene er også blitt mer ømme igjen, merker at de har vokst ja. Kjenner litt liv innimellom, og det er veldig deilig. Får en sånn god følelse inni meg da :o)

Ellers går det jo med full fart mot jul, og ennå masse som skal gjøres. Prøver å tenke at det er viktig å kose seg litt også, ikke bare stresse. Jul blir det uansett.

Vi snakkes da. Moro å følge hverandre litt, siden vi har termin samme mnd. Er dere innom andre forum eller? Selv er jeg litt på 2.trimester, og så leser jeg inne på terminsidene for juni innimellom.

Heisan dere! :)

Gått inn i uke 13 nå, og alle hjerter gleder seg. Jeg slapper mer av, og alle vet det nå. :)

Jeg er et utpreget jule-menneske, så jeg koser meg med kakebaking og sånn med tre-åringen. Det går fort nå gitt, og selv om det er en deilig tid er det ikke til å unngå at det blir litt stress og. Energien er ikke tilbake her enda, men håper den er rett rundt hjørnet, for jeg har opparbeidet meg MASSE minustid på jobb,- akkurat i disse dager da jeg gjerne skulle gått litt tidligere fra jobb...

Jeg er ikke særlig aktiv her inne, men som deg Ninni er jeg inne og leser litt på 2.tri. og juneklubben. Koselig at vi junidamene følges her på moden alder.

Tre-åringen ropte nettopp fra sengen: Holder du på å få melk i puppene dine nå mamma?? Han er veldig opptatt av å skulle bli storebror, og det er kjempekoselig.

Ha en strålende adventstid dere. På nyåret er det ordinær ultralyd, gleder meg!! Skal dere vite kjønnet eller?? Jeg heller mot det, men klarer ikke helt å bestemme meg,- eller oss da..

:)

Vi skal på UL 9 januar. er også veldig usikker på om vi skal vite kjønnet.

hvis vi hadde klart å holde det for oss selv så skulle jeg gjerne ha vist det. Men jeg vet at jeg plaprer til alle hvis jeg får vite det. Håper nesten at de ikke kan se det slik at vi ikke har noe valg. Men jeg har en veldig guttefølelse. Har to gutter fra før og klarer ikke helt å forestille meg at det skal ligge en jente der inne.

Jeg er også veldig julemenneske. Neste helg skal jeg og guttene mine hjem til foreldrene mine. Gleder med veldig til førjulskos sammen med foreldrene mine. Ikke minst for barna sin del.

Ha en fin søndag da junidamer. Tenk om ett år har vi barn på 6 måneder,da blir det adventskos da

Dagene går og jeg har passert den "magiske" grensen Uke 12. de fleste vet det nå inklusive ungene :0)

Kvalmen avtar gradvis men fremdeles en del trøtt spesielt på kveldstid. Sliter litt med middagslaging fremdeles --- ingenting som frister i hvertfall ikke stekos etc etc Det blir mao mye lettvindte greier!!

MEN har bakt julekaker og min mann har hatt juleverksted med ungene :0))) så jeg synes vi ligge godt an!!

Ha en fin førjulstid alle sammen!

Hei jenter!

Jeg er også en junidame! Har ikke vært særlig aktiv her inne siden jeg tidligere iår opplevde en senabort pga sykt barn (downs s.), og var fryktelig redd for at noe skulle være galt også denne gangen.

Men heldigvis ser alt ut til å gå bra nå, tok morkakeprøve for et par uker siden og fikk vite av hurtigsvaret at kromosomene var i orden. Ultralyden viste også en frisk liten krabat. Så nå har jeg smått om senn turt å begynne og glede meg og tro på at vi virkelig snart får en ny, etterlengtet baby i familien.

Jeg har termin 12.juni, og vet nå at det blir en jente. Hun blir datter nr 3, har en på 12 og en på 7 fra før av.

Har som flere av dere slitt veldig med kvalme og trøtthet, men håper på bedre tider snart. Gleder meg til slappe av og samle krefter i ferien!

Lykke til alle sammen!

• 3 uker senere...

Annonse

Alt vel her!

Ultralydterminen ble 11.juni, mot tidligere 04. Ser ut som det er ei lita jente, hadde det på følelsen i tillegg, så det kjennes bra ut!

Hun sprellet og strakk på seg, hadde et nydelig fingerspill og alt så veldig fint ut.. Godt å høre, siden vi valgte å ikke ta noen form for testing..Har to gutter fra før av, mannen min har en av hver.

Er det noen av dere som er med i barselgruppe? Håper det blir organisert noe her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...