Gå til innhold

Da er mensen så å si i gang.....over for denne gang :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke over før det er over!!!

jeg blødde en hel mens jeg, men fikk beskjed om å teste alikevel.

Jeg synes det var så trist, der jeg satt med en kopp med rosa urin..

Men du? Jeg testet positivt. Og jeg trodde aldri det skulle skje meg!

Kjøp deg en test for sikkerhets skyld!

Nei men f#"¤%%&!! da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *rister på hodet*

Urettferdig!!!! Jeg blir så oppgitt :o(

*Sukker her jeg sitter*......

Gir deg en *stor stor klem* og håper det er til litt trøst.......

Leste forresten i et innlegg nedunder her at du har et barn fra før, det samme har jeg og jeg kjente meg så igjen i det du skrev. At du har blitt mer redd for henne.....Jeg har også blitt skikkelig hønemor... Tenker at kanskje får jeg bare han (gutt).... Og derfor er ekstra bekymret for alt mulig......klukk klukk....(hønemora)

En stoooor klem fra meg!!

Hei Frue77

Dårlig gjort !

Det er jo et lite halmstrå av håp, men kanskje gikk det ikke.

Du må ikke gi deg vet du. Og som noen andre skriver her. Når man er så heldig å ha en fra før, som jeg også har. Får vi passe på å huske det som er bra. 'count your blessings' er det noe som heter.

Annonse

Føler sånn med deg og skulle så gjerne ønske at du ikke hadde det så vondt nå. Du hadde så fortjent å lykkes, men ikke gi helt opp enda. Noen blør jo litt i begynnelsen av et svangerskap.

Uansett hva som skjer ønsker jeg deg masse lykke til framover. Du kommer til å lykkes til slutt!!

Klemmer

Så leit Fruen!

Men er du helt sikker? Husk det er mange som blør i svangerskapet og spesielt i de første ukene..

Jeg begynte selv å blø igår, men det stoppet opp så nå vet jeg ikke hva jeg er ...gravid eller ei.

Men jeg har fått så mange oppmuntringer her inne og viser til at det er mange som blør og de er fortsatt gravide for det..

Jeg håper inderlig for din, Linda og meg selv at dette er bare kroppens måte å rydde litt for spiren der inne ...og at vi kan følge hverandre videre.

Lykke, lykke til videre !! Krysser alt jeg har for deg at dette kun har vært en falsk alarm.

Mange trøste og oppmuntrings klemmer

Så trist at du fikk mensen...

men det er supert å lese at dere ikke gir opp, det er

den rette innstillinga det.

Dere kommer til å lykkes snart, det er jeg sikker på.

sender deg babystøv ************ og håper og se deg snart

på 1.trim.

Stor trøsteklem

Annonse

ÅH nå gråter jeg også!!!!!PGA dere FLOTTE DAMER!!!!!!

Er så utrolig glad for at jeg har dere assa!!! :-)

Jeg har ikke tatt hjemme test,men tatt blodprøve.får vel svar på den i neste uke...gadd ikke dra på riksen å ta den siden jeg blør,

så det ble hos fastlegen og da tar det jo litt tid...

Er nesten sikker på at jeg ikke er gravid,men takk som muntrer meg opp-SETTER JEG UTROLIG STOR PRIS PÅ!!!!!

KJEMPE STOR KLEM TIL JENTENE MINE!!!!

Sender deg et stort lass med trøsteklemmer og håper at du er gravid forde jeg:o)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Uansett er det godt du har motet oppe og ikke gir opp. But it ain't over til it's over.....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...