Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

hehe.. nei, har ikke det!!

Synes å huske at du hadde en følelse av at du hadde hatt el, lurer på om det kan ha vært helgen før meg.. for da fant du ut at du hadde ikm i slutten av uke 50.. kan det stemme?? Og tror det var da det toppet seg med sipping som du kaller det!!

Må finne det toalettpapiret og...

Håper du er kvalm etter du har spist og, hehe!!

Nå skal eg hente de søte små, som er blitt store....

Fortsetter under...

Er bare å vente å se tror jeg. Litt vanskelig å beregne IKM siden jeg ikke EL tester og har en psyklus:) Teste 21.12 dersom det er nødvendig:) Bare 8 dager til det:) Det går FORT!

Fremledels litt kvalm ja... Men, ventet alt for lenge med å spise.

Regn i dag også? Sjekket om barna dine har begynt å utvikle gjeller og svømmehud?;)

Var det Edet det dopapiret het? Husker ikke helt jeg, men kjøpte det på Kiwi.

Sorresten, så plakat i dag om at sangkoret "Spiren og Junior" (eller var det spirer og juniorer? Uansett:)skal ha konsert. Tror du den som fant på det navnet her bimmet for mye?:)

Vente, vente, vente.... og teste på torsdag 21!!

Litt regn av og til..

De har nok fått svømmeføtter ihvertfall... de ville gå hjem!!

Så da fikk eg handle i fred.. og i dag blir det stekt servelat og hvit saus!

Gutten digger det..

I kveld er det siste juleavslutning.. tror eg!

Bra navn på et kor da.. hihi!!

Kvalm enda??

Tror aldri jeg har hørt om stekt servelat i hvit saus før. Men det er godt? Er ikke så ivrig på kjøttpålegget, kan ikke engang huske sist jeg spiste servelat.

Går fort frem til neste torsdag!

Veldig bim-inspirert kornavn ja:)

Nei, ikke kvalm nå. Søren, det var det symptomet!:)

Ikke kvalm eg heller... så det så...

Ikke servelat som i pålegg!! Men middags-servelat.... e du med??

Tar de ikke oppi sausen, sausen ved siden..

Servelat som pålegg er på linje med salami..ugh!

Tror nok tiden går fort nok ja, gjør alltid det i advent!!

Uff, snart er det over!! Julen altså..

Lenge på jobb i dag og, eller slutter du tidlig siden du skal på besøk?

Hadde egentlig tenkt å gå omentrent nå, men det er en ting som bare ikke vil funke:( Så jeg må sitte her til det er i orden:( Hvorfor må folk endre rutiner og skape kaos i systemet vårt? Blæh. Gledet meg til litt kvalitetstid med gullungen min, mitt bulldoser-fadderbarn. Men hun legger seg jo ikke før 19, så jeg rekker jo leke litt uasett.

Å, sånn med rødt rundt? (fantastisk ordforråd her) Er det Falun korv det heter? Det liker sambo også, men jeg er ingen stor fan. Så for meg stekte servelatskiver flytende rundt i hvitsaus:)

Symptom på et eller annet; jeg har fått en kvise! Det bruker jeg ikke ha. (kan være bivirkning av folatbollene:)

Annonse

Hehe.. nei, det er ikke falun korv eg mener!! Det heter middags-servelat! Men den er stort sett pakket inn i rød plast...

Endring av rutiner er fy!!

Kos deg med fadder-barnet!!!

Kviser er kult!! NOT!!

Hadde noen i de dager eg trodde eg hadde el.. så de kommer vel snikende tilbake i helgen!

Men, det kan jo være en bivirkning ja, men tviler på det!! De sa jo på apoteket at det ikke var skadelig uansett dosering!!

Fryser eg! Kaldere ute i dag.. hm.. er det vinter nå mon tro??

Akkurat nå er jeg KJEMPEGLAD i lillesjefen min:) Han fikset problemet, og ting ser plutselig litt lysere ut:) Skjønner forresten ikke at han ikke har dame, er jo så trivelig! 10000000 ganger triveligere enn den STORE ordentlige sjefen min.

Ungene vel hjemme med dagens våte klær?

Hei jenter!

Ikke lett for ei trøtt dame som meg å følge tråden vår, men må jo slenge innpå en liten hilsen når jeg er her :-D

Det nærmer seg ikm/testetid med stormskritt for dere nå!! Ååå...så spennende...*smiler bredt mens jeg fortsatt holder av plasser til dere på 1.trim.*

Er forresten ikke mye der...hjelper ikke når så mange er så bekymret. Er jo det jeg også, så kanskje ikke beste selskap og støtte for andre..

Sluttet tidlig i dag, og har shoppa noen julegaver. Orker ikke mye på en dag, så må ta litt og litt. Dessuten hadde vi Luciafeiring i barnehagen i dag tidlig, og det var jo action. Hehe...koselig og hektisk..

Dere koser dere i førjulstida og gleder dere til?

Åå, hei Alba!!

Så skjønn, holder plass til oss enda... takk, takk!!

En uke til testing nå... spennende altså..

Håper du ikke holder plass forgjeves!!

Kikker innom der av og til... ser der er en helt annen stemning der ja...

burde fått hele tråden vår inn der snart..!! Håååååper...

Klem til deg!! Håper du titter innom igjen før jul!!

Nutmeg:god morgen!! Symptomer?? Murring?? Eller er du ikke våken enda??

Fikk du kosa deg i går... baby-syk nå?? hehe..

Ha en flott dag på jobb!!

Hei:)

Jeg koste meg i går ja:) Men babysyk ble jeg ikke:) Full fart og mye lyd, så jeg kjente jeg ble litt glad når ungene la seg...... (må jo bare innrømme det selv om det gjerne ikke er slikt en skal si når en prøver får barn selv)

Symptomer....småkvalm da jeg våknet, og vondt i hodet. Men, jeg har IKKE sovet godt i natt, drømt MYE og var stresset da jeg våknet. Drømte at jeg hadde glemt alle billetene hjemme og ikke merket det før vi var i Tyskland (skal dit i januar, og har fått ansvaret for alle billetter).

Ellers er det keine murringer (snakket tysk i natt jeg:), og noe stikking i magen i ny og ne.

Koselig at det fremdeles er ledige plasser til oss på 1.trim:) Vi skal jo ta med oss flyttelasset og pelle oss over dit i 2007:)

Hvordan står det til hos deg i dag? Symptomer hos deg? Bedre i hodet? Tenkte på deg i går! Var innom en Spaceworld butikk, og der hadde de den Top Gear boksen! Og den kostet mindre enn det jeg gav for den.

Da skal jeg hente te og starte jobbe:) Vi snakkes utover dagen:)

Annonse

Hei på du!!

Nå skal eg på shopping.... må ut før hele verden er ute...!! Orker ikke det, og har ikke noe til lunte for tiden... hehe!

Gode nok symptomer på en trøtt nutmeg.. og ingen murring er bra!!

Bedre i hodet ja.. tror det har snudd for denne gang!! håååper..

Får ta meg en tur innom spaceworld da.. takk takk!!

Kos deg med teen!! Og håper uhellene holder seg borte...

Hehe, ja vi får håpe på den første uhellsfrie dagen på lenge:) Jeg har egne sko og klær på i dag, så det blir nok en bra dag:)

Så bra at du er bedre! Nå bør den hodepinen din holde seg unna leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!

Skal ut å spise med en venninne i dag, så i dag blir det ingen overtid:) Skikkelig sløv, 2 dager uten overtid!!!!!!!!!!!:) Det værste er at jeg faktisk får en litt sånn "skulke-følelse" . Vært her for mye i det siste.

Hmm, jeg har glemt mobilen hjemme. Ikke helt uhellsfri dag mao. Jaja, man overlever jo:)

Siste julegavene innkjøpt i dag?

Åååååå, er er forelsket og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den nye/gamle bilen er sååååå bra!!! Vil bare kjøre og kjøre!!!

Nå har eg fått gjort litt ja.. er faktisk ikke helt ferdig! fant på flere ting eg ikke hadde tenk å kjøpe.. typisk! Men, er jul og eg fant julefølelsen inni meg mens eg var ute... deilig!! Såå koselig å kjøpe ting til min kjære familie!!!

Kjenner hodepinen er på lur så derfor rundet eg av nå... har god tid enda!!!

Uten mobil en hel dag?? Uff, tror eg hadde følt meg litt hjelpesløs.. hehe!

ut å spise i dag og...hm.. lite oppvask på deg denne uken!!

Løøøve lite oppvask:)

Bra bil skjønner jeg:)

I dag er det en sånn; hvor er konsentrasjonen og arbeidslysten min-dag.

Men, jeg skal vel klare komme meg gjennom alle oppgavene mine:)

Legg deg litt nedpå å slapp av nå:) Ikke så lenge til ungene kommer hjem?

Jeg har vel ikke helt funnet julefølelsen. Kommer nok av at jeg ikke har juletingene mine oppe. Eneste julete for tiden er vel julemusikken på radioen:) Regner med det endrer seg når jeg kommer på hytta, skal ut å hugge juletre, pynte og ordne sammen med tantebarn og resten av familien. Lillejulaften skal vi visst nok koke grøt og sette ut til nissen som bor i fjøsen vår. Blir koselig:)

Noen hinting fra din familie om hva du får til jul?

Hehe.. ønsket nytt sengetøy o.l... og siden eg gjorde det har eg ikke hørt noe mer!!!

Å jul med din glede........ neste torsdag skal vi tisse på pinne!!!!!!!!!!!!

Skal hente ungene snart... så de ikke blåser bort!

Men når eg var ute og kjørte trengte eg faktisk solbriller.. og det hadde jo ikke eg med meg! Har paraply eg...

Å, så koselig med å hugge tre selv..

Å, så eg håper du tester positivt før du reiser....!!!!!!!!!!!

Ja, neste torsdag på denne tiden er vi litt klokere, kanskje:) Kan jo være slik som sist, at jeg tester neg, og tr ikke dukker opp før mange dager etterpå.

ja, gleder meg til å hugge tre. Er stor tomt med mange trær på til hytt, og vi valgte oss ut et tre i sommer som vi skal ta nå. Aldri gjort det før, og ser for meg at det blir slik som i den filmen de bruker vise på tv før jul der ekornet kommer fykende ut fra treet (National Lampoons Christmas vacation?).

Bare vind, ikke regn i dag?

Og jeg håper DU tester positivt før jge reiser:)

Hehe.. bare vind og ikke regn... kan tro!!!

Vi har alt!!! Når det gjelder dritt-vær ihvertfall...

Du testet vel tidligere sist??? Hvilken dag er du på på torsdag??

Nå ringte mannen.. overtid!!!

jaja, greit med penger etter jul og....

Dag 41 på torsdag. Da BURDE jo tr ha kommet, synes du ikke det?

Tror jeg testet noe tidligere sist ja. Men husker jo ikke det. Finner det sikkert i en av de gamle trådene våre, men tror ikke jeg gidder lete. Er litt å lete seg gjennom.....)

Ja, hørt rykter om at man kan trenge penger etter jul også:) Da kommer vel alle de store gode regningene. Kjenner jeg GLEDER meg til å betale dem.

Sol her i dag...(ikke for å være ekkel).

Nei, på tide med ny te:) Skal i gang med noe virkelig kjedelig nå.

Bake i dag?

tja... kanskje baking.

Har akkurat tatt meg et par paracet.... så vi får se på effekten av de!!

Er veldig rar i lysken... og vondt i korsryggen.. tror eg begynner å utvikle innbilt sv.skap!! Hehehe...

lenge til torsdag...

Mener å huske du teste før sist ja.. du hadde jo tid til å teste to ganger, og gå endel dager etter det igjen også.... så er du gravid nå, er det jo gode sjanser for at den slår ut på torsdag!!

Men, er du ikke gravid... uff, for en tanke, så kan tr komme nå!! Ikke ødelegge juleferien..

Venstre puppen er blitt øm/vond og.. klør litt mindre.. hm!!

Om tr kommer torsdag er jeg ferdig med henne på julaften omentrent. Da satser vi på at hun kommer senest onsdag dersom hun er frekk nok til å dukke opp:)

Nå har jeg vært ute og tuslet en liten tur i sola sammen med en kollega. Synd hun røyker, for nå lukter jeg ikke godt:( Røyklukt i klærne, usj. Men tur i sola var deilig:)

Så symptomene har full fest hos deg?:) Har troen på at det ikke er innbilt svangerskap!

Har nettopp skrevet et sint brev til tante-forbundet og minnet de på at det er jul!!!!

Deilig å være ute å gå midt på dagen, når det faktisk er dagslys!!!

Men røykelukt i klær er siste sort altså....ugh!!

Full fest var nå å dra det vel langt.. hehe! Men nok til at eg lurer litt da.. men prøver å si til meg selv at det er tidlig!! Og at det er eg som må takle skuffelsen når tante kommer...

Men, takk for at du har troen!!

Klem!

Ordner du samtidig et notis til storkene?:)

Ja, deilig med dagslys:) Tror jeg får for lite av det for tiden. Må være flinkere til å ta meg en tur ut i løpet av arbeidsdagen.

Litt fest er det...:) Er det så tidlig da? Ikke SÅ mange dagene igjen!

grrrr, puppeaction...... Ikke i dag heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...