Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er mannen og ser over bilen på verksted.. får sikkert skilter på den på onsdag.. ting tar tid altså!!

Alltid noe krøll som gjør ting forsinket.. men skal ikke tenke på det!!

Ikke bra for hodet å gruble på noesom eg ikke kan gjøre noe med!!

Gleder meg til onsdag eg... ut å shoppe med ny bil på torsdag då!!

Lite stå på hodet her i huset.. blir ikke før til neste år det...

Nå murrer det faktisk litt bak i "setet"/ryggen... hm??? er det el??

Nei, ikke tenke med dette hodet!!!

Tenke kan vi gjøre en annen dag... neste år kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, krøll tar jeg meg av, så kan det knirkefritt for deg og bilen din:)

Om det nå er el som murrer, så når du jo den i dag:) Eneste kjipe er at IKM kommer litt senere enn forventet.

Tenking? Overvurdert!:) Jeg sitter nå å lurer på hvor jeg har lagt de to pakkene som skal sendes. Jeg kan ikke ha kastet dem? Blir ikke overrasket om så er tilfellet. Jeg har jo ikke akkurat vært helt "på nett" i det siste.

Skal du ha personlige skilter; ATTPÅKLATT :) Hehe:)

Skrevet

Mekaniker-vennen vår syntes så langt at vi hadde gjort et godt kjøp!!

Håper det..

Ja, skal ikke klage hvis det er el i dag.. bare eg har el så er eg fornøyd!!

Og tiden går fort nok nå før jul.. plutselig er det ikm!!!

Personlige skilter hadde vært noe ja.. men, måtte hatt noe som SEXY....hehehe...

Kaste julegaver?? Da er du gravid ihvertfall!!! Hehe... eg fikk helt skrumphjerne når eg var gravid sist!! Så lykke til!!

Må vel på tappejakt i dag igjen då.. uff, kjenner eg ikke er helt klar for el i dag.. men, må man så må man!!

Skrevet

Tja, nå kom jg på at det faktisk var 3 gaver som skulle sendes, så dermed ble det et enda større mysterium. Hvor er den 3.da? BLÆH; slitsomt å være så lost. Skrumpehjerne:)

Nå skal jeg snart pakke ned skoene til sambo. Har satt dem rett ved døren slik at jeg ikke skal glemme dem. Tror nok de har hatt det koselig på Osloturen sin:) KOmmer bare ikke over at jeg har tatt på meg de skoene og reist på jobb:)

Kjenner du at du begynner bli bedre til å "tolke tappen"?:)

Skrevet

Da skal jeg prøve få med meg alt som skal hjem, og pelle meg hjem.

Vi snakkes i morgen:)

Ha en kooooselig kveld med Akutten og sengekos:)

Klem

Skrevet

Hehe.. som sagt det er ikke noe særlig lett...

Eneste eg skiller er om eg får "tak i" den eller ikke.. høyt el. lavt

Du får ha god tur hjem!!!

Snakkes i morgen!!

Spent på hva antrekk du ankommer i.. hehe! Lykke til!!

Klemklem!!

Skrevet

Jeg er på jobb, iført egen klær og sko:) Mistet begge linsene ned i vasken, og ødela sokkene jeg skulle ha på meg, men ellers har morgenen gått greit.

Fikk ikke sove i natt heller! Hva er det her? Jeg sovner jo vanligvis omentrent før hodet treffer puta. Så i dag er jeg VONDT trøtt. Håper virkelig jeg får sove i kveld.

Hvordan er formen din? Gikk det med litt kleenex under Akutten i går?:) Var ute og trampet meg en tur, og fikk bare med meg siste halvtimen. Ble hun skadet slik at fødselen ble satt i gang?

Hvordan gikk det med tappejakten?

Jobb i dag?

Skrevet

God morgen!!

Nå er eg her!! Ungene på skolen, mannen på jobb!!

Kjenner hodet er likt som i går.. men får gi det en sjanse.. kanskje eg går på jobb...

Egne klær og sko!! Bra!! Hva sa sambo når du hadde tatt feil..??

Linser i vasken?? Hm... tror det kan være et symptom.. hehe.. neida, skal ikke plage deg!!

Gikk forbausende bra under akutten... snakket endel med mannen samtidig.. han var såååå pratesyk!! Han er nyforelsket!! Hehe... i bilen!!

Men, kjekt å se han slik...

Tappejakt?? Hm... ble litt sjokka der i går... den var "veldig" lett å få tak i...så det var nok ingen el i går! For da skal den være høyt!!

Men, eg fikk påfyll for det.. hehe!!

Symptomer på deg??

Skrevet

Sambo bare lo. Mener jeg bør legge meg tiiiiidlig i dag å sove litt. Han hadde migrene i går, så jeg snakket ikke så mye med ham. Prøver ikke bråke så alt for mye når han har så vondt.

Nyforelsket i bil:) Ja, jeg vet jo at det er mulig, bor sammen med en slik en selv:) Har forresten kjøpt en samleboks med 5 dvd'er med Top Gear episoder han skal få til jul av meg. Har du sett det noen gang? Er faktisk morsomt! Eneste bilprogrammet jeg gidder se på, de andre er bare kjedelige.

Kroppen min er ikke våken nok til å gi meg symptomer:)

Hvordan er været hos deg i dag? Noe koselig på frokosttv?

Skrevet

Hehe.. om eg har sett det?? JA!!!!!

Slipper ikke unna det her i huset... men, synes det er bra selv!!

Kanskje det var et tips til gave... hm!!

Været?? Tja.. ikke fått regn på meg forløpig, men blåser mye!!!!

Ikke sett så mye på tv enda.... prøver å finne noe eg kan spise.. ingenting godt i huset, ihvertfall ingenting som frister..ugh!!

Kjenner eg burde sovet mer selv.. er helt "kake" her eg sitter..

Ingen spotting? Eller det kan vel ikke du se.. hehe!

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med funnet mitt:) Kanskje det var 4 dvd'er forresten? Husker egentlig ikke:) Men en pen boks var det:)

Ingen spotting jeg har sett i det minste:) Men, i dag "slimer" jeg. Jeg kan vel ikke ha el nå? Det er i så fall lovlig sent!

Du får sove litt for oss begge:)

Skrevet

Hvor gjorde du funnet ditt da??

Slim?? El-slim da eller "bare" økt utflod? Syntes det var litt sent ja...

Gjesp... tror eg må strekke meg litt ja... ihvertfall hvis eg skal prøve å gå på jobb...

Travelt for deg i dag og? Være lenge?

I dag er det jammen "finale" hos bøndene!! Gleder meg.... kommer til å savne de!

Skrevet

Fant det på jobb. Ikke helt sikker på hvilket slim det er, hadde ikke helt energien til å analysere, bare registrere:) Kan vel være økt uflod, men jeg bruker ikke ha det.

Ja, litt trist at det er siste episode i dag. Håper det er noe annet koselig som overtar på tirsdagene etter jul. De skulle vel begynne med Farmen i januar. Kanskje det er på tirsdagene? Er jo ikke like koselig, men kan jo bli gøy. Er Little Britain i dag også. Er stor fan av denne psyke serien. Hmmm, må nok se litt på tv før jeg legger meg ja...

Er du kvalm i dag også?

Skrevet

Hehe..med funnet mente eg dvdene.. hehe,

regnet nesten med at det andre funnet var på jobb siden du har så godt lys hjem!! Men, hvis du ikke pleier å ha det... hm.. symptom?

Det eg hadde i går minner mest om det pernille kaller lotion...hm..

Litt kvalm, men ikke så intenst som i går.. enda!

Skrevet

Hehe, der ser du; lost:) Joda, jeg fant jo selfølgelig ikke Top Gear på jobb:) Fant dem på nettet, er med i en filmklubb, Enjoy. Og der var den.

Symptomer hos deg?:)

Skrevet

Nei...ikke som eg kan finne andre forklaringer på.. og har ikke ikm før neste uke!!

Så da venter vi igjen....

Skrevet

Og venting er vi jo gode til:)

Sett noe til Kobra denne uken? Skulle ikke hun sette sprøyte med..... (husker ikke).... i helgen?

Jeg tror jeg skal ta meg sen shoppingtur i dag også. Var koselig i går:) Og, man trenger jo luft midt på dagen!

Skrevet

Nå har eg prøvd å sove meg bedre.. men det var heller mislykket!!

Hodet dirrer og er super kvalm!! Sikkert noe som går da...uff. Nå skal eg i dusjen.. håper det gjør underverker!!

Kos deg på shopping!!

Kobra fikk sprøyte hos legevakten på søndag, så hun står nok på hodet, for hun skulle ha el i går!!

Skrevet

Spennende, håper virkelig det klaffer for henne:)

Går ut en tur om 20 min ca. Må få ferdig noen fakturafiler som var forsinket først.

Stakkars deg, du er virkelig ikke i form om dagen! Håper dusjen hjelper!

Skrevet

Har forresten sett en Top Gear DVD på Platekompaniet. Var ikke boks, men dobbel DVD tror jeg. Så om dere har Platekompaniet finner du den sikkert i butikken:)

Skrevet

Hei.. hjalp litt å dusje..

Men hodet dirrer enda.. blir irritert for at det bråker sånn når det hagler.. hehe.. gir seg vel!!

Kos deg ute!!

Nå skal eg dyrke hodepinen litt.. betale regninger!! Uff..

Takk for tipset!!

Snakkes etterpå!!

Tudelu..

Skrevet

Ikke kommet meg ut ennå. Tror ikke PC'n min er venn med meg i dag, så ting går litt galt og tregt (neida, har sikkert ingenting med meg å gjøre;) Ny plan; komme seg ut før kl.13.00

Regninger er jo kjempegøy!;)

Ja huff, skrangling i hodet:) Nei, ikke godt:)

Skrevet

Hei.. da er eg tilbake!!

Vært og betalt omreg. fy så dyrt!! Staten er rik!!!

Skal skrive huskelapp til meg selv på støvlettene! "har du vondt i hodet? Da må du gå med noen sko med mykere hæl/såle!"

Måtte handle og.. og da traff eg selvfølgelig en "liksomsjef" på jobb.. hm... sladrer vel da på at eg er er frisk nok til å gå ute... jaja, drit i!!

Nesten litt flaut i banken... betaler jo aldri regninger på den måten! Så var liksom litt usikker på hvordan det gjøres.. hehe!!

Nevøen min ble sendt hjem fra sykehuset i går morges, de mente han var bra igjen... og i går kveld ble han innlagt igjen!! Sukk altså...

Nå tror de at det er nyrebetennelse.. stakkar det er vondt!!

Skrevet

Tilbake:) Koselig å shoppe litt. Fant perfekte innbandysko til sambo, men de hadde ikke hans størrelse:( Men, jeg kjøpte "Biler" på DVD til å ha i julestrømpen hans:) Så da er jeg i gang med den. Ellers kjøpte jeg litt leker og dill til tantebarna.

Jeg husker IKKE hvordan det er å betale regninger i banken! Hatt nettbank i evigheter føles det ut som :) Før det brukte jeg telefonen.

Uff, trist med nevøen din:( Håper han blir bra til jul, får spise god mat og kose seg hjemme.

Skal du ikke på jobb i dag? Da var det jo ille å treffe på nestensjefen....

Skrevet

Skal ikke på jobb.. hodet blir bare verre.. kjennes ut som det skal komme ut av nesen..

Hun er ikke nestensjef! Hun er liksomsjef... tror hun!!

Han blir nok frisk får vi håpe!! Vi skal jo være sammen alle...

Mannen bestilte i sin gledesrus dvd til bilen i går!! Ungene får hver sin skjerm på julaften!! Så denne gang har de gjerne lyst til å være med hjem igjen.. hehe.

Fant en sånn fin sjokolade til mannen i dag.. med skrift på papiret!!

Skal få den etterpå når ungene åpner kalenderen fra meg!!

dere har fint vær i oslo, siden det er koselig å shoppe mener eg??

Når eg var ute tidligere, klødde eg helt sykt på brystvortene!! Er det symptom?? Eller er eg bare blitt gal....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...