Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, ble så trist over elli sitt innlegg...

Men, nå skal du ut å kose deg!!!

Godt du har jobb som venter, då går tiden til ikm fortere..

Eg skal ha nytt toaletttpapir!!!! Ellers kommer eg til å få et hat-forhold til røde reinsdyr!!.. Hopper jo av redsel når eg ser på papiret.... tror eg må finne noe med blått/grønt før det nærmer seg ikm...

Skal heie på kroppen din i helgen!!

Klem!

Kose deg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nutmeg???????????

Hvor er du?????????????????

Hehe!!

God morgen!!

Har du hatt det fint i helgen?? Kjekt på julebord?

Mandag igjen allerede... men, akutten i kveld!! Uff, sikkert trist episode!!

Klem til deg!

Skrevet

Heisann! Litt sen i dag, sov så utrolig dårlig i natt. Og, jeg har, av alle ting, tatt på meg sambos sko i dag! Litt store..... Fatter ikke at det er mulig! Vi har et par som ligner litt på hverandre, men mine er blå og hans røde. Så bortsett fra at vi har forskjellig størrelse burde jeg jo kunne klare skille rd pg blå fra hverandre. Men neida.....Jaja.) Lost.

Koselig julebord. Vi er jo ikke akkurat verdens festligste gjeng, men har koselige julebord. Veldig god mat:)

Hvordan går det hos deg? Du har ikke regnet bort i løpet av helgen? Noen spymptomer av noe slag? Jeg har litt stikkinger i ny og ne, men ingen store greier.

Nå skal jeg ordne meg te og starte arbeidsdagen:) Hva skal du i dag?

ååå, er det stas med ny bil? Glemte nesten spørre:)

Skrevet

Hei der var du jo!!

Og det første du gjør er å få meg til le så eg nesten tisser på meg!!

Er det mulig å ta feil sko??

Så lost du er skulle en nesten tro du var gravid!! Kan det være mulig?? Går du på noe prevensjon eller?? Hehe...

Har nesten regnet og blåst bort... leiiiiiiiiiii!!!!!!

Eg og skal ha te nå.. er litt frysen i dag!! Kanskje eg skal ta på meg mer enn t-skjorte også..

Symptomer?? Hissig og lei, sentimental så det holder!! Men, tror ikke det er symptomer..er velandre ting som gjør det tenker eg.

Har du "bare" stikninger?? Ingen murring??

Bilen er topp den altså!! Har ikke fått kosa meg med den enda.. helgen har bare føket forbi!! Har levert den inn til mekanikeren vår... skal eu-godkjenne den så vi får skilter!! Men, en ting kan eg si... det blir ingen andre merker enn merce på oss altså!! Det er helt fantastisk!!

Er ganske fan ja...

Ungene er og helt i hundre.. gleder seg til å reise å vise den til bestemor!!

Skrevet

Hissig, lei og sentimental kan jeg skrive under på! Begynte nesten sippe igjen på lørdag da naboen nok en gang hadde fyllt vår søppelkasse. Så ble jeg rasende, sparket litt i hans søppelkasse (ja for det hjelper jo....) og gikk å shoppet. Shoppingen hjalp:)

Har heldigvis et par sko stående på jobb (satte de igjen på fredag, gadd ikke drasse med med klær og sko på julebordet), så jeg slippet subbe rundt i alt for store sko i dag. Bra er det:) Skjønner ikke hvordan det er mulig å være så lost! Men jeg har på meg undertøy, bukse og genser i dag, så jeg får glede meg over det:) Går ikke på annen prevansjonen enn at jeg sovner fra sexen. Ganske så prevantivt men totalt fritt for hormoner og bivirkninger.

Så bra at den nye bilen faller i smak:) Er greit å ha noe å glede seg over i det grusomme været dere har hatt de siste ukene. Har du i det hele tatt sett tørr asfalt siden november?

Vært noe action på bim i helga?

Skrevet

Med min teflon-hjerne for tiden kan eg ikke huske noe spes fra bim i helgen... har ikke vært her så mye heller når eg tenker meg om!!

Sparke i postkasser er gøy!!

Du har ikm i dag du... med 30 dagers-syklus!!! Hehe.. ville bare nevne det!!

Hadde et lite glimt av tørr asfalt.. og blå himmel på lørdag!! Men, da var eg på jobb... men det var nå et glimt!!

Ene nevøen min er på sykehus, ble innlagt i går... er ganske dårlig, men de vet ikke helt hva det er... de tror kanskje det er kraftig urinveisinf. Håper nesten det er det.. for da kan han medisin og komme hjem igjen!!

I dag er det hode under armen her altså.. vet ikke om eg klarer å gå på jobb.. ugh!!

Så det blir rolig dag hjemme foreløpig....

Har du det travelt i dag?? Være lenge på jobb??

Skrevet

Tror det er kvalmt travelt til etter jul. Er bare å jobbe på! Er kjedelig å ikke få betalt for all overtiden, men jeg får passe på å ta det ut i fridager, en gang jeg har tid til det. Skal være her til 18 i dag.

Trist med nevøen din. Håper det er uiv og at han kommer seg fort hjem! Ikke noe kjekt når folk man er glad i er syk:(

Så jeg har IKM i dag altså:) Tror kanskje ikke det, men det nærmer seg nok:) Ikke ømme pupper, forventer av en eller annen grunn at jeg skal ha det dersom jeg er gravid (Klemmer litt, og ....nei, ikke ømme i dag heller...).

Ser ut som om Akutten kommer til å bli trist i dag. Vet ikke helt om jeg er klar for det... Sippet nok de siste ukene. Får du sett det selv om du skal på jobb? Du skulle på jobb imorgen også?

Skrevet

Hadde ikke ømme pupper...

Om eg går på jobb, når eg akutten!

Men, nå er eg kvalm og, så vet ikke om eg orker i dag... hadde vondt i hodet hele helgen og, og det er sykt slitsomt og vanskelig å være på jobb då.. like før et par av pasientene fikk meg til å grine i helgen.. hehe

vente litt og se hvordan formen er då!!

Veldig glad eg er ferdig med nesten alle gavene... tror ikke eg skal ut å shoppe før torsdag nå! Gjøre resten då!!

Prøve å bake ferdig i stedet disse dagene...

Når "forsvinner" du fra bim før jul??

Skrevet

Nei, sipping på jobb er ikke noe særlig:) Kvalm..... hmmmmmm.....:)

Jeg kaldsvettet i natt, og har sovet skikkelig dårlig. Håper jeg ikke begynner bli forkjølet.

Du får kose deg på sofaen i dag, ikke stresse så alt for mye!

Jeg tror jeg skal ta fri fom fredag 22. Har ikke hatt så mye ferie i år, og har en del overtid innestående også. Når drar dere? Jeg håper jo jeg rekker får med meg din testing før jeg drar....:)

Skrevet

Vi drar ikke før 23!

Men tester 21 tror eg hvis ikke tr er kommet...

Du skal ikke på jobb fredag 22?? Hm... kan du være så snill å teste den 21 også da??? Vil så gjerne vite om du er svanger før jul...

Skal på sofaen nå ja... kroppen jobber mot meg nå!! Ugh.. mandag altså..

Skrevet

Man skal jo være hyggelig i julen, så....Ok, jeg tester 21 slik at jeg får gitt beskjed:) Da tester vi sammen den 21 dersom TR ikke har kommet til da:)

Gikk det bra med den aktive ekstraungen du hadde på fredag?

Skrevet

TAKK skal du ha, vennen!!

Gleder meg!!

Ingen murrelår på deg enda?? Når startet de sist? Hvor mange dager endte du opp på? Syklusen altså..

bra og bra...

Var så sliten kl 22 når de kom hjem med bilen, at eg kjente selv at smilet mitt var "falskt" hehe..

Sikkert derfor eg har hatt så vondt i hodet.. neida. Men, han er en utfordring ja.. og ungene her i huset lærte vel noen nye ord og uttrykk den dagen ja!

Dokumentar i kveld om ei som har to livmorer.. og gravid i begge!!

Skrevet

40 dager sist. Ender jeg på det samme denne gangen blir det IKM 20.12. Ingen murrelår, men om det er IKM neste uke kommer de vel ikke før i slutten av denne uka.

Jeg tror været skal ta litt av skylden for hodepinen din. Er lett å bli værsyk under slike forhold, spes nå når det er desemer og det skal være litt nysnø, kaldt og rolig:)

Nye ord og uttrykk de kunn vært foruten tenker jeg:) Er litt vanskelig med andres barn, ikke så lett å si ifra og sette grenser som til sine egne (tror jeg). Som lærer var det lett, men det var jo jobben min, og jeg var visst nok skummlet streng:)

Tror ikke jeg skal se på henne med 2 livmorer (livmødre? hehe). Må prøve å få lagt meg TIDLIG i dag slik at jeg er litt mindre lost i morgen:)

Skrevet

Hm.. så du har nok ikm før jul du da uansett.. jippi!!

Krysser alt eg har for oss begge...

Eg følte bare at vi hadde murrelår i en "evighet" sist... hehe..

Eg kjeftet likemye på han som mine... det gav eg både han og faren beskjed om!! Men, det hjelper jo ikke.. det er det som er pyton!!

Hadde det bare vært været som gjorde hodepinen.. men, er nok ikke så enkelt!! Har et hode som trøbler ganske ofte... men, har blitt endel bedre siste halvåret!! Har brukt bitt-skinne feks.

Taklet det nesten bedre når eg var mer jevnt dårlig... nå er eg i perioder helt bra, og så plutselig "smeller" det.. og da er det rett i "kjelleren".. uff, kjenner tårene presser bare eg skriver det...

Og vi er ikke vant med nysnø, kaldt og rolig... hehe!!

Fått vite noe nytt om dusjen da?? Tisser du i mørket enda??

Skrevet

Vi var megamurrere sist ja:) Kanskje et godt tegn at vi ikke murrer enda?

Er det migrene du plages med, eller bare vondt i hodet (er jo ikke "bare" det heller)? Håper du IKKE får vondt i hodet i julen! Da skal du jo bare teste positivt og være glad:)

Ikke noe nytt tom dusjen, og jeg tisser fremdles i mørket (og pusser tennene på kjøkkenet fordi vasken på badet ikke kan brukes). Er så stusselig. Prøver tenke som så at jeg jo er heldig som ikke MÅ bo slik, og det er mange som har det værre enn meg, men.... Ikke alltid slike medmenneskelige og snille tanker holder for min del! Jeg vil ha tilbake mitt nyopppussede og fine hjem, eller ha huset ferdig; I MORGEN!

Apropos favorittemaet mitt; Nettopp snakket med kommunen . Alle papirer er kommet inn og godkjente. Så gjenstår det bare å høre hva bestisen min på BW finner på for noe for å sinke oss denne gangen. Her jubles det ikke før jeg ser med egne øyne at de er i gang å bygge.

Folaten min igjen.... Jeg har tydeligvis mistet litt folat på gulvet. For nå var vaske-mannen inne og moppet, og han fikk med seg 4-5 piller som trillet lå pent under pulten min... jajajajajajaj:) lost....

Skrevet

Alle gode tegn tas hjertelig i mot!!

Nå har eg tatt den "sure" telefonen til jobb og sagt at eg melder pass i dag.. uff, er pyton det altså!! Men, nå kan eg prøve å slappe av.. og bli bedre!!

Er ikke migrene nei.. har spenningshodepine.. den kan komme av mye.. og har en endel spenninger i kropp og kjeve som kommer og går, så det hender eg kommer inn i denne "runddansen" og da er det bare å ta tiden til hjelp!! Skal IKKE ha hodepine på julaften... da skal det ihvertfall være et sv.skaps-symptom!!

kanskje bestisen din er kommet i julehumør?? Håpe på det beste...

Folat rundt omkring... hehe.. kanskje han starter noen rykter om deg nå.. at du tar så mange piller at de "flyter" på kontoret ditt..

Skrevet

Enig, føles surt å si ifra at man ikke kommer på jobb.

Dumt spm men hvordan kjennes en spenningshodepine ut?

Tror ikke bestisen min er i julehumør. Vi har blitt såpass gode venner det siste halvåret at jeg regner med han sitter å pønsker ut noe nytt som skaper problemer for oss akkurat nå. Jeg synes jo det er helt feil taktikk, han burde raska på og bli kvitt oss slik at han slipper snakke med meg flere ganger:)

Jeg er en folatoman!:) Tror ikke vaskemannen kan nok norsk til å skade ryktet mitt;) Dessuten sier jeg alltid hei, smiler og er blid, så kanskje han holder folatfunnet for seg selv:)

Du har funnet sofaen, fått lagt deg nedpå og begynt slappe av? Fint!:) Gjør ingenting om du sover litt!:)

Skrevet

har lagt på sofaen litt ja, me finner ikke roen..

Skal hente ungene nå, kanskje det er lettere å slappe av når de er i hus!

Ikke lett å forklare hodepinen min..

Trykker i panne, sidene... av og til hele hodet.. nedover i ansiktet, kan ofte kjennes ut om noe presser bak nese og øyne.. kankjennes ut som øreverk.. blir mysete i øynene.. og alt dette fører til at skuldrene drar seg opp til ørene og spenningen setter seg der og.. og det er skjedd i løpet av helgen.. så det blir trygling om massasje i dag!

men, nok om meg!! Bra med deg??

Noen sympt. nå når du er våknet.. hehe

Skrevet

Fått hentet ungne i regnet?

Jeg har vært en liten tur på vift:) Tok meg liksågodt en liten shoppingtur til andre siden av byen. Så kan man jo lure på om det var så lurt i og med det at jeg har mye å gjøre men.... Trengte litt luft!

Nå har jeg nettopp lagt all müslien i god morgen yoghurten min utover gulvet. Ingen god ide, men sånn ble det nå engang. loooooost.....

Nei, kan ikke kjenne at symptomene sloss om oppmerksomhet akkurat. Men så har jeg jo nok med å prøve unngå flere feil og katastrofer:)

Bedre?

Skrevet

Tja... litt innimellom!!

Men er stiv i kroppen...men mannen har lovet å kna meg myk igjen!!

Tror du er gravid eg... sikker på du ikke skal kjøpe deg en test da?? hehe..

Ungene er hjemme igjen, med våte klær!! Så vi er så fornøyd atte..

Er kvalm eg altså... men herremin det må jo bare være for å plage meg!! Alt for tidlig.... eller??

Hva har du shoppet da?? Gaver??

Skrevet

Du er nå heldig som får massage da! Hos oss er det jeg som gir massage, men det er nå greit. Prøver være litt snill når han kjenner at det muligens er litt migrene på vei.

Nei, ikke teste før 21:) Jeg tror ikke jeg er gravid, bare sliten og satt ut av lang tids husbyggingsgørr samt at jeg mistrives der vi bor nå. Men, blir glad om jeg tar feil:)

Jeg shoppet 2 gaver. Bare små ekstrating, men det ble jo ganske dyrt fordet. Ikke kjøpt til sambo ennå. Skal få ordnet det denne uka. Tror det blir nye innbandysko eller klær. Vurderer også en helg på hotell, men det blir nok mer gave til meg (vil dusje på fliser og tisse med lyset på!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Er vel individuelt hvor tidlig symptomene dukker opp? Du kan jo være kvalm nå, er jo ikke umulig!:)

Skrevet

Ja, er veldig heldig sånn!!!

Snille, gode mannen!!

Test 21!!! Avtale!!! Glede seg...

Må ta godt vare på deg selv nå!! Ikke noe slitne tårer til jul..!!

Ååå, helg på hotell er sååå bra!! Det er viktig å kose dere nå den tiden dere har igjen som "bare" to...

Det skulle være en menneskerett å få dusje på fliser, ihvertfall få tisse med lys!!!

Er helt "ute" i dag altså...sovet litt på sofaen nå.. mannen kommet hjem og lager middag til meg!! Håper det smaker!!

Tror kvalmen er i sammenheng med hodepinen.. vi får se!

Går bra på jobb?? Ingen flere uhell..?

Skrevet

Episoden av Jon Blund man aldri fikk se på Skomakergata: "Alle barn har rett til å tisse med lyset på":)

Hvor tidlig kan du teste?;)

Går tregt men greit på jobb nå. Ingen flere tabber eller uhell så vidt jeg vet, men det dukker vel opp:) Vaskemannen blir neppe glad når han ser all müslien som ligger strødd utover det nymoppede gulvet hans. Se om jeg finner en kost. Da er det kanskje bedre med folatpiller?:)

Fått to pakker te av en kollega som var på juleshopping i Praha i helgen! Koselig med ny te:)

Hva får du til middag i dag da? (et mye koseligere spm enn ; hva skal du lage til middag i dag)

Skrevet

Nå har eg spist karbonader og spaghetti... smakte godt en stund!!

Men er uggen enda, trodde gjerne eg var kvalm for eg hadde spist lite.. men set stemmer ikke nå!

Ser på et innlegg her at endel er kvalm i forbindelse med el, men har ikke lyst å ha den nå!! Vil være ferdig befruktet eg nå.. hehe!!

Men, det blir vel å fortrenge hodepine i kveld da.. stå litt enda!!

Mannen mener jo det er helt avgjørende med etterfylling!! Hehe..

Ny te er bra.. kanskje eg skal lage meg en kopp te, fristet litt!!

Middagsplaner du da??

Skrevet

Nei, spiser alene i dag, så ingen middagsplaner. Eneste planen er at jeg skal kose meg med Nynne, lete etter noen julegaver jeg pakket inn og ordnet i går men ikke fant i morges, og sove:)

Blir ikke noe "stå på hodet" etter sex'en i dag altså:)

Nei, du har hatt el, dette er befruktningskvalme:) Eller så er du småsyk og har spist for lite i dag. Jeg bruker bli kvalm om jeg ikke spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...