Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alba!!!

Har vi klart tankeoverføring i dag!!! Jippi!!

Har savnet deg, må vite om det går bra med deg vett du...

Trøtt?? Fremmedord.. hehe..

Nutmeg: neida... ikke hos meg.. må jo ha litt mer tid en 14 dagers-syklus!!

Hun hadde det fra el til ikm... så det eg mente er at det kan være el som gjør vondt i ryggen min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til min familie. Alle skal der i år.. tror mamma og pappa gleder seg mye!! Det gjør eg og.. på lørdag er det bare to uker til vi reiser!!!

Klarer du å holde på det så lenge??

Eg "sprekker" nok i julen hvis eg blir gravid nå... hehe!!! Kommer jo til å "fly" hvis eg får pos. test samme uke som det er jul...

Skrevet

Da er jeg med Attpåklatt:) Og ok, du skal få lov å ha en syklus som er litt lengre enn 14 dager:) Jeg har ikke kjent noe til korsryggen så langt denne pp......

Ingen her som er trøtte nei.......

Jul med min familie i år, men innom svigers i romjulen.

Skrevet

Nå slenger eg den nye vesken over skulderen og går på butikken!!!

Snakkes!!!

Klem til dere begge, hvis dere er "borte" når eg hjemme igjen!!!

Men, skal skynde meg!!!

tudelu..

Skrevet

Da skal jeg gå om ikke så alt for lenge. Sambo sluttet tidlig i dag, og ligger i senga og samler krefter:) (fikk mld nå med beskjed om å pelle meg hjem:) Kan jo være jeg har el i dag, så i kveld skal ingen av oss sovne før vi har lekt kaniner!

Takk for nok en fin dag med skravling:)

Alba; godt å høre fra deg:) Lurer jo på hvordan det går med deg!

Fredag i morgen!:) Juhuuuu, snart helg!:)

Skrevet

FREDAG!!!!

Jippi....

Flinke kaniner i går??

Kort dag på jobb i dag eller?

Vi sitter her og venter på telefon fra bil-mannen...

Og ja... det regner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mye!! Usj altså...

Men, eg må ut og gjøre noen ærend likevel.

Ha en super fantastisk fredag i hovedstaden!!

Skrevet

Hei:)

Vi var VELDIG flink kaniner! Så, om jeg hadde el i går så traff vi nok;)

Gadd ikke stå opp i dag, så jeg kom en time senere på jobb. Greit å flexe litt når en er trøtt.

Her regner det sikkkelig i dag. Ble våt mens jeg stod å ventet på toget. Skal jo rett på julebord fra jobb i dag, men har med meg klærne hit. Får skifte på do. jeg bare klarer ikke tenke eller ordne noe særlig på morgenen. Glad bare jeg husker få på meg undertøy og klær før jeg drar avgårder:) (ja, jeg har faktisk glemt bh'en et par ganger. Ikke gøy. Da gikk jeg å kjøpte ny i lunsjen).

Skulle du jobbe i dag?

Hvordan er kroppeni dag? Og, humøret?:)

Skrevet

Nå var eg bekymret her altså....

Såg for meg deg i 1.etg. nydusjet....

Flink kanin!! Klapp klapp!!

Skal ikke på jobb i dag, men en kort vakt i morgen!!

Har ikke hørt noe om bilen!! Dumme mannen..

Kroppen er foreløpig så trøtt at eg vet ikke hvordan den er... men tror nesten eg hadde el i går eller noe.. var hissig og utafor hele dagen/kvelden! Og gjorde et forsøk på tappejakt, men nådde den ikke!! Og den er stort sett bare høyt ved el eller rett før...

Så det blir vel kaninfaktor i dag og.. hehe!!

Humøret er nok bedre i dag.. satser på det!! Hadde vi fått bilen, vil nok humøret stige enda mer!!

Skrevet

Overlevde dusjen:) Ny risikosport:) Funnet ut at jeg kanskje bør dusje med badedrakt, hodelykt, hjelm og sikret klatretau på. Så er jeg sikret dersom gulvet skulle svikte:)

Håper de snart ringer ang bilden. Er så kjedelig å vente på slike ting.

Ja, høres jo ut som om du hadde el i går. Er så spennende dette her:)

Lyset på do har forresten gått. Og da sambo skulle skifet lyspære i går fant vi ut at det ikke hjalp. Så det er noe galt med det elektriske også. Det betyr at det nok vil ta litt tid før det blir ordnet; og her kommer poenget; er litt vanskelig å få sett på dopapiert før det skylles ned. Føler ikke helt at jeg kan ta det med meg ut i stua å se på det...... Så om det kommer noe spotting eller et eller annet de nærmeste dagene bør det komme mens jeg er på jobb.

Skrevet

Hehhehe... mannen kikker litt på meg, lurer hva eg ler av...

Spennende er bare forbokstaven!!

åååå, nå snakker han med de!!!

Papir ut i stuen er vel ikke så lurt... hehe.

Så skal du komme med noe på papiret, må det skje på jobb!!

Holder du forsatt på teorien om testing i romjulen??

Uten nett-tilgang?? Hmmm....

Skrevet

Ja, har dere fått bil nå?

Tror pc'n min er uvenner med meg i dag! Kommer meg ikke inn i de programmene jeg trenger for å lage dagens rapporter:(

Ja, jeg tror nok det blir testing i romjulen. Men, kan jo hende jeg ikke trenger teste i det hele tatt. Kan jo være jeg har IKM neste uke, og om TR kommer punktlig da... Ja da vet vi jo svaret:) Men, på den andre siden; er jo ikke sikkert hun kommer,kan hende sippeguri har sippet seg til fulltreff:)

Da har jeg spist opp dagens smarties fra kalenderen. Hva skal jeg gjøre på jobb resten av dagen?:)

Skrevet

weeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeee!!

Vi har kjøpt bilen!!!!!!!

Mannen og en kompis skal kjøre snart.... spennende!!

Jippi..

Og du.. skal IKKE har tr!!

Ikke neste uke... du skal ikke ha før 2007 utpå høsten engang....

Snakkes etterpå.. må få mannen ut døren her nå, så kan eg slappe av ltt før julehandel!!

Skrevet

Gratulere med ny bil! Måtte den tjene deg godt og lenge (helt til du skal ha ny:). Da blir det liten biltur i dag da?:) Gøy, gøy:)

Drømmescenario:

Nutmeg: Jeg har spist opp dagens smarties fra julekalenderen.

Sjefen: Allerede?!! Du er jammen effektiv! Hvorfor sitter du her da? Ikke mere å gjøre i dag! KOm deg hjem og slapp av litt før julebordet!

Ja.... kan jo skje!:)

Skrevet

Godt vi kan drømme!!! hehe

Har skikkelig vondt i magen nå altså.... påkjenning å bruke så mye penger på en gang...

Skal ut å kjøpe ltt gaver nå.. av de pengene som er igjen!!

Så vi snakkes om en stund!!

Klem!

Skrevet

Sånn klump kjenner jeg til! Hos meg har den det siste 1 1/2 året vært knyttet til husbygging. Jepp, der kom den igjen gitt. Dropper temaet:)

Fort deg å bruke pengene før de blir borte!:) :)

Er sikkert her når du kommer tilbake. Snakkes da:) Ha en fin shoppetur:)

Skrevet

Hei igjen!!

Tilbake alt eg...

Fått gjort tre gaver!!!!! Effektiv i dag... snart ferdig nå!!

Vet ihvertfall hva eg skal ha, av de som er igjen!! Jippi

Tviler på det blir noe julebakst i dag..

Han som er med og henter bilen, har en sønn i 2 klasse, så han må eg ta meg av i dag.... og han er ikke den roligste gutten kan du si.. så gruer meg nesten litt. Men han går heldigvis godt overens med mine barn, så det blir nok koselig!!

Skrevet

Hellluuuu:)

Da har jeg vært ute en liten tur, jobbet litt og skal ut igjen. Er litt sånn "siste dag før juleferien" stemning her i dag siden vi skal på julebord. Mye skravling i gangene.

Kan hende han liker å bake han viltre 2.klassingen? Jeg var støttekontakt for en med ADHD, og vi bakte alltid. Han var kanonflink på gjærdeig og var alltid så blid og fornøyd når han fikk bake.

Apropos julebordet igjen: fikk med meg menyen nå. Det var så at det ikke var SÅ farlig før uke 6? Er nemlig både carpaccio og gravlaks til forrett. Og rå mat skulle man vel unngå? Søren heller, jeg spiser litt jeg altså. Når det gjelder vinen er jeg ikke bekymret. Jeg har ikke for vane å ta av selv om det er gratis, og har vært av de mest edrue på alle jobb-relaterte fester. Tror de hadde reagert mer om jeg drakk meg full enn at jeg ikke drikker mer enn et par glass vin.

Babylaging..... Fører til at man må tenker pittelitt mer over hva man putter i seg enn hva man gjorde i de bekymringsløse pille-dager:)

Skrevet

Det går sikkert bra å spise hva som helst enda...

Med begge mine levde eg helt "Normalt" til testen var positiv! Var liksom ikke prøvere på denne måten... så kos deg du!!

Eg koser meg enda!! Ikke tenkt på noe annet enn alkoholen forløpig!

Tenkte å ha litt vin i morgen kveld.. feire bilen og siste innspurt på kanin. tiden!! På tide gjerne å redusere til annenhver dag!!

Håper virkelig eg har hatt el.. så eg får vite noe FØR jul... "hm, akkurat som eg har sagt dette før.."

Noen sympt??

Tror eg får ta meg en tappejakt etterpå.. hehe!!

Skrevet

Da har jeg vært ute å kjøpt meg litt "stæsj". De hadde fått inn del "juggel" på Vita, så jeg slo til å kjøpte meg noen lange øredobber til 50 kr og noe til å ha i håret med litt glitter på. Blir nok superpæn:)

Da blir det forretter:) Skal ha 6 retters middag, og jeg gleder meg:) Gleder meg mest til kveita, håper den lever opp til forventningene mine:)

Symptomer.... Nei, bortsett fra sippeorgien og noen dager lost i tåkeheimen er jeg ganske så symptomfri. Ingen stikkinger eller murringer i dag i alle fall. Er mye på do å tisser, men jeg drikker jo mye vann og te. Ut må det jo:)

Når kommer bilen din hjem?:)

Skrevet

Oj.. kjente eg fikk litt "angst" nå.. selv om eg sier at det sikkert går bra, er ikke det det samme som det er rett... gjør det du føler er rett!!

Blir sikkert pen ja, du må kose deg masse og slappe av!!! Det er sunt!!

Ut må det ja.... men, det kan jo være et symptom også.. hihi!! Nei, skal være snill..

Fant tappen.. bittelitt lavere enn i går, men ikke mye. Så eg tror jammen eg må lage egg i dag og!

Rart du ikke har noen murring enda.. du hadde jo "lenge" sist!!

Så kanskje du får lang syklus denne gang også, ellers så er du gjerne gravid!! Håper på det siste..

Nå skal eg ut å kjøre igjen(godt det er så billig med bensin i norge)

Handle og hente guttungen!!

Bilen er vel ikke her før i 20-21 tiden...

Du må ha et strålende julebord!!

En fantastisk helg!!!!!!!!

Deilig 2 søndag i advent!!

Så "treffes" vi igjen på mandag!!!

Klemmy klemmy!!

Tudelu!!

Skrevet

Nei kjære vene, det må du ikke tenke på:) Jeg gjør ingenting med mindre det føles riktig for meg. Har flust med egne meninger, og er sta som et udyr ( i følge min mor), så alle forretter som inntas i kveld er på eget ansvar og initiativ:) Og, tror disse eggene tåler mye mer enn man tror, hvis ikke hadde det ikke vært så mange barn i verden. Er jo ikke alle som vet de er gravide før 2-3 mnd uti svangerskapet og de lever jo som normalt.

Blæh, håper jeg ikke er igang med en evighetssyklus! Skal kjenne GODT etter i morgen, prøve finne noen murringer som varsler om at et eller annet er på vei (enten tr eller jeg:).

Tror du det er den kommende julen somgjør folk litt ekstra "på tuppa". Mange rare innlegg som ser ut til å være skrevet/funnet på bare for å provosere og krangle. Kanskje det er bedre å krangle med ukjente på nettet enn å sitte hjemme å føle at man er litt alene i verden i disse juletider?

Og, jeg ønsker at du får barn nr 3 like mye som at jeg skal få barn nr.1:) (sånn apropos innlegg for å provosere).

Kos deg med nybilen, vær flink kanin og tappjeger, ha en lett vakt på jobb og kos deg maaaaaaaaaaaasssssssse i helga:) Vi snakkes på mandag! (og da er det uke 50, nærmer seg uke 51 med stomskritt nå:)

Klem til deg også:)

Skrevet

Jepp! Nettopp vært på do i 15 min å sparklet trynet:) Så nå er jeg klar til julebord:) Skiftet klær har jeg også, og satt på meg nytt juggel:)

Du har fått hentet barn og ordnet alt du skulle?

Skrevet

jepp.. fy for en trafikk om fredagen.. og før jul!!

Så hjelper det at det regner store steiner.. hehe.

Barna er i hus, + to gavert til. Og julevoks-duk er sikret. Ingen baking i år uten.. nytt bord siden i fjor jul..

Koselig det nest-siste innlegget ditt!! Takk takk..

Sparkel er bra!! OG ihvertfall juggel er viktig!!

"Hvis du en dag er ensom og lei,

se opp på stjernene rett over deg,

den største og klareste får du av meg...

Hver gang den blinker,

tenker jeg på deg!"

Setter skikkelig stor pris på denne tråden vår altså!!

Klemklem!!

Skrevet

Takk det samme til deg:) Du minner meg om de vennene jeg har "live", nesten som å snakke med dem:)

Hadde du en liten bake-katastrofe i fjor?:) Håper bordet overlever årets bakst:)

Nå begynner vi bli klare til å innta vestkanten tror jeg. Heldige meg fikk nettopp en mail fra en kunde som skal legge om driften sin litt neste år. Hipp hurra. Det betyr masse jobb:( Men, det kan vente til mandag. Mandag er man klar for overtid igjen:)

Jeg har forresten gjort en god gjerning i dag! Kjøpt lodd hos en av datanerdene og støttet barnehagen til sønnen hans. Vet ikke om de skulle på tur eller kjøpe nye leker, men jeg har i alle fall bidratt:)

Huskeliste til kroppen min i helgen:

* Gi klare tegn på at jeg er gravid

om det ikke er mulig:

* Sette igang tr

* Ikke spotte eller gi andre tegn som krever et opplyst bad (her tisser man i mørket).

Vi snakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...