Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

Ja, da er det bare å krysse fingrene for at tr ikke dukker opp hos meg i helgen:)

Nesten så jeg ler nå, mine svigers bor 30 min unna. Ikke så mye som skiller oss der heller gitt:)

Nå skal jeg kose meg med bok på toget, og så er det fullt kjør med besøk og middager resten av helgen. Ingen oppvask eller matlaging før tidligst mandag:) JIPPI!

Vi snakkes i uke 51:)

Ha en super helg!

Klemmmmmmmm:)

Fortsetter under...

God morgen, og god mandag:)

HVordan står det til? Hatt en fin helg med ikke så alt for slitsom jobbing?

Ingen tr har kommet å besøk i helga:) Jeg derimort har vært på besøk hver eneste dag, og fått mye god mat:)

Dagens planer er jobbing, klesvask og tv. Ikke spes spennende men tror det blir en ok dag:) Du da?

God morgen du!!!

Her har det både vært slitsom jobbing og vært på besøk!!

Og jammen fikkk eg ikke besøk i morges også!! ugh.... men takler det bra foreløpig...

Så nå er eg spent på deg altså!! kan du være så snill å teste før torsdag?? hehe..

Er jo ikke sjokkert at eg fikk besøk i dag... det er jo mandag!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er det frokost...

Ha en fin dag på jobb!!

Symptomer??

Nei! Jammen...... Jeg protesterer! Hun skulle jo ikke komme til deg denne mnd!!!!! Hva er dette for noe tull!? Surleppe til langt nedpå knærne:(

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem til deg!

Ble litt satt ut nå jeg. Den så jeg ikke helt komme:(

Streng beskjed: Stell pent med deg selv og kos deg som best du kan i dag!

Symptomer.... Næææ, litt for tidlig for både meg og kropen min til slikt.

hehe..

Takk for omtanken!! Og for klem!!

Ikke snuble i surleppa nå da...

Skal stelle pent eg.. helt til eg skal på jobb og "slåss" med damene..

Men, dette er jo bare rett og rimelig at eg får deg inn på 1.trim først.. kan ikke etterlate deg her...

Håper symptomene våkner snart.. hehe!

Og bare så det er sagt.. skal du ikke være gravid nå, bør tr komme NÅ!

Vi kan jo ikke drive å være helt i utakt heller...

Har funnet ut at eg har el på nyttårsaften!!!!!! Det må jo bety noe bra!!

Manner tar det bra også, han mener vi IKKE kan klage enda, er jo enig med det!! Og han liker kanintiden!!!

Og er glad eg fikk den i dag og ikke til helgen...

Annonse

Enig med deg, hun bør komme i dag dersom hun skal komme! Jeg har jo "pittelitt" lengre sykluser enn deg, og burde jo strengt tatt få henne på besøk før deg.

El på nyttårsaften:) Det bør jo bli bra:) Blir en skikkelig rakett det:)

Jobbe mye denne uka?

Du skal ikke ha besøk!!!!

Kan du ikke teste før torsdag???? smiske..smiske... smiske...

Skal jobbe i dag og onsdag.. kan tenke meg de kommer til å ringe om ekstra, men spørs om eg orker eller har tid!

Tror denne syklusen kommer til å gå fort.. heldigvis!!

Denne uken kommer til å fyke..

Og så er vi jo borte nesten helt til el-perioden(kanintiden om du vil)

Og uken etter det er det to-tre bursdager, og mamma skal operere ryggen.. så har nok å tenke på ja..

I dag skal eg skrive julekort.. er litt treg i år... har bare 36 igjen!

Mye som skjer denne pp'n din ja. Kommer til å gå kjempefort!

Håper det går bra med moren din.

Har 4 julekort igjen. Håper jeg får sendt dem i morgen. Er en travel uke dette, mye jobb og "sosialisering". Men i dag skal jeg bare jobbe, vaske klær og se på tv.

Må vel ut i lunsjen og kjøpe en test jeg da...... Ikke for tidlig å teste om jeg har 40dagerssyklus? Er vel 40 dager på onsdag tror jeg.

Hvordan går det med nevøen din?

Kjenner den dårlige samvittigheten for at eg maser kommer sigende, men bryr meg ikke i dag.. jage den bort!!!

Ikke for tidlig nei, hvis ikke du har tenkt å sette ny rekord da på lengden i syklusen da??

Nevøen har det bedre! Fått medisin for nyrebekkenbetennelse.. så satser på han er frisk som en fisk til jul!!

Er sååå spent på deg altså.. har en god følelse!! Håååper veldig ihvertfall!!

Har du fått sett på dette nye profil-greiene??

Så litt på det, skal få ordnet mi før jeg går i dag:)

Bra det går bedre med nevøen din:)

I dag får du lov til å spise clementiner forresten:)

Jeg er også litt spent ja:) Hadde skikkelig lyst til å teste i helgen, men klarte la være. Begynte faktisk bekymre meg litt for nyttårsaften. Skulle jeg være gravid vil den bli litt trøblete. Skal på middag til et vennepar, og det er ingen andre som skal dit, ergo blir man litt synlig når man ikke forsyner seg med rødvin og champagne. Men, det ordner seg jo, noe enormt problem er det jo ikke.

Sett noe til Alba eller Kobra her i helgen? Lurer på hvordan det går med dem.

Noe koselig på frokosttv i dag? Jeg stod opp tidlig på lørdag for å se på Julemorgen. Ble skuffet, og gikk å la meg igjen. LIkte ikke de nye programlederne! Var ikke så koselig lengre, bare pesete og manisk. Men, får vel gi dem en sjangse til.

Nesten glemt; kjøpt sko til sambo. På langt nær så fine som de jeg ville ha, men visst nok de beste skoene. Så får vi se om de faller i smak. Kan jo være jeg er veldig negativ til alle andre sko enn de jeg ville ha, og at de faktisk er ok:)

Mange julegaver igjen?

"rydde-ånden" tok meg her et lite øyeblikk... uffameg!!

ødelegge morgen-stemningen slik... men er tilbake nå, og spiser appelsin faktisk!!!

Når tester du nå da???

Har ikke sett så mye på tv enda.. det går jo i reprise også..

Er i grunn ferdig med gavene.. ungene skal kjøpe hver sin venne-gave.

Skoene er sikkert fine de.. han kan vel bytte hvis ikke??

Håper du får en edru nyttårsaften!! Hehe...

Ja, jeg har kvitteringen klar, så det er bare å bytte:)

Kan du sende rydde-ånden til meg? Det ser ikke ut hjemme hos oss for tiden! Skjemmes bare jeg tenker på det! Klær, julepapir, julekort, blader, aviser, bøker og poser overalt! OG kjøkkenet.... PJUK! Nei, noen husmorpris vinner jeg IKKE denne mnd. Bra det er mørkt på do, så kan jeg i det minste late som om det er ryddig der;)

Jeg får teste i morgen jeg da, slik at du ikke dør av nysgjerrighet:) Neida, har en del avtaler denne uken som innebærer litt vindrikking. Kan jo være greit å vite, lettere å si nei da. Nå tenker jeg; pyttsann, jeg er jo ikke gravid, et lite glass skader jo ikke.

Annonse

ja, kjære du!! Tirsdag er vi jo så glad i.... krysse krysse!!

Mørkt på do enda... hm... blir spennende å tisse på pinne!!

Kjekt å drikke vin med god samvittighet... det kan eg nå denne julen!

Mannen bare flirte, det var omtrnet det første eg sa... hehe!!

Tror eg trenger rydde-ånden litt til selv.. men du kan få låne i ettermiddag, for da skal eg slappe av på jobb.. hehe!!

Travelt på jobb i dag??

Symptomene våknet nå?? Murring??

Ja, jeg slet litt med vinen på lørdag, hadde ikke samvittghet til mer enn 1/2 glass. Da stoppet det. God vin var det også.

Full fart på jobb i dag også. Har fått en oppgave jeg ikke helt skjønner, så nå venter jeg på noen avklaringer. Tror ikke kunden helt visste hva det var han ville ha. I mellomtiden lager jeg fakturaer og bimmer. Multitasking:)

Få symptomer. Magen har værtlitt rar de siste dagene, men ingen murring. Og, keine puppeaction.

Noe gøy på tv i morgen istendefor bøndene?

Har ikke sjekket tv-programmet enda.. men håper det er greys!!

rar mage?? kan være symptom på mye det gitt.. hehe!

Vanskelige oppgaver på en mandag skulle da ikke være lov!! Og rett før jul og da..

Føler du tr er på vei, eller er du annerledes i kroppen denne gang??

Nå begynner det å murre godt hos meg!! Akkurat som eg ikke gledet meg nok til å gå på jobb.... hehe!

Har dusjet, så føler nå meg litt mer fresh og opplagt..

Ut å kjøpe konvolutter nå tenker eg... bare tørke helt i håret!!

Og du.. det regner ikke!!! Jippi!! På en mandag til og med...

Jeg fikk dusjet ORDENTLIG på lørdag. Var på middag hos svigers, og jeg tok meg en dusj før maten. Stod der i evigheter, kokvarmt vann og skrubbet. Var rosa og ren etterpå, som en liten julegris:) Var så salig at jeg holdt på å sovne:) Ufattelig deilig å føle seg ordentlig ren igjen.

Kroppen har ikke vært helt seg selv siden pilleslutt, så ting har vært merkelig hver eneste tr. Men ingen murring, og det lover vel godt?

Var damene på jobb snille med deg i helgen?

Snille og snille... hehe! Var litt travelt i perioder, og endel tunge tak!

Det hjalp jo ikke at verken ryggen eller hodet var på mitt lag.. virker bedre i dag!! Føler meg forbausende lett i kroppen... på kanten til godt humør jo!! Hehe.. trodde ikke det...

Nå slipper eg nå å tenke på å skulle skjule noe i julen, skal jo treffe mange som eg ikke har så lyst til å fortelle det til tidlig...

Blir mye lettere etter jul... så håper det klaffer fort da!!!

La deg til som venn eg... kunne jo bare legge til 5... hm..

Må være deilig å få en skikkelig dusj... hvordan er det der du skal være i julen da?

Skulle tro ingen murring er bra.. du hadde jo mye sist!

Men, eg hadde nesten ingenting før i dag... hm.. godt du skal teste!!

På hytta er det ok bad, men liten varmtvannstank, 6 voksne og 2 barn.... Så kan nok ikke dusje som jeg vil.Men, det er lys der, og varmere enn i den ekle leiligheten, og det er jo bra:)

SULTEN! Tror jeg skal gå ut å kjøpe meg noe mat i dag. Fri for knekkebrød og pålegg, og ut må jeg jo uansett siden jeg skal kjøpe test:)

Tror jeg skal se den ene julefilmen min i dag, sånn at jeg rekker det før jeg drar. Ingen ordentlig advent uten "Love Actually":) Og den vil jeg helst se alene, uten sambo, krype under pleddet, drikke te og nikose meg:)

Lnag vakt i dag, eller rekker du Akutten? Blir jo spennende å se hvordan det går med babyen til Luka.

Eg tror det går dårlig med den... tror nok episoden i dag er om at de har kommet videre... bare en følelse eg har!!

Er ferdig kl 21 så eg når det godt!!

Tror egmå spise noe mer eg og.. er litt uggen og kvalm!!

Da var test, salat, knekkebrød og tubeost kjøpt inn:)

Tror det er mye hvitløk i krutongene jeg valgte, så noe klining blir det ikke på meg i dag:)

Fikk du spist litt?

huhei; mye hvitløk ja...... Bra jeg sitter her alene i dag.

Fikk noen rester av middagen fam. hadde hatt i går, tror jammen det var noe løk-greier i den og.. stakkar pasienter!!

Er så spent på å loggemeg på i morgen altså... du må ikke miste toget i morgen altså!!

Heier og krysser på deg!!!

Skal snart på jobb eg... skjønner ikke hvor denne dagen har blitt av..

Må vel finne meg en propp eller to... hvit uniform er kult!!

Jeg STINKER! Like før planten på kontoret dør:)

Jeg lover å ikke komme for sent i morgen:) Kan hende jeg ikke er her før rett før 09.00, men senere enn det blir det ikke. Da er det i så fall NSB sin skyld.

Ha en super dag på jobb, og så snakkes vi i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...