Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny5:)

Anbefalte innlegg

Hmmm. nå er det "dødt" i puppene igjen... lurekroppen!!

Sendte en il-mail til storken!!

Vel, eg vet jo ikke når eg hadde el, om eg hadde??

Er på 23 nå.... ikke god i ryggen ihvertfall! Så det blir nok ingen baking her i dag nei. Men, tror mannen skal ha fri i morgen, kanskje vi kan bake litt sammen.... det hørtes koselig ut sant??

Han fikk litt "sjokk" i går når eg sa når eg skal teste.. hehe. Tror han synes kaninsesongen gikk for fort!!

Og, han virker litt bekymret for at eg skal bli skuffet.. men, eg lovet at eg skulle ta det bra!! Det er jo jul neste uke.. ikke lov å deppe da!!

Fortsetter under...

Hehe, vil vel gjerne ha kaninsesong noen mnd til?:)

Tror ikke sambo har helt oversikten denne mnd, så sjokket blir nok stort der også:) Vi har ikke pratet så mye om det, vært opptatte med hus-krangling, julebord, overtid, trening og sosiale aktiviteter.

Blæh, det stinker på kontoret mitt! Lukter råttent egg! Håper det ikke er noe som har kravlet inn i ventilasjonsanlegget for å dø.... Sokkene mine er det ikke, og jeg lukter godt av parfyme og te. Æsj, nå er jeg faktisk kvalm. Lukter i gangen og på de andre kontorene også.

Apropos drømmen min i natt så har jeg nå slått opp ordene jeg manglet og notert dem sånn i tilfelle jeg skulle stå i Tyskland uten billetter i januar! Jeg husker IKKE mye tysk fra mine glansdager på ungdomssskolen.(hehe, litt nevrotisk ja, jeg kommer jo ikke til å glemme de billettene, men.....)

Hehe, hvis du er gravid nå, ville eg gitt ansvaret til noen andre!!

Teflonhjerne er in blandt gravide....

Bedre luktesans enn vanlig, det hadde eg når eg var gravid??!!!

Plagsomt er det...

Har du sett den tråden der en skal skrive opp noen en tror blir gravide denne mnd?? Du er nevnt av flere...

Eg måtte syte meg til det.. sukk!!

O nei, dette er viktig, det husker jeg! Tro meg:) Og jeg tør ikke sende dem i posten til hun jeg skal reise med, de kan jo bli borte! Nei, tror nok jeg kommer til å sove med dem tapet fast på kroppen natta før vi reiser:)

Tror ikke man trenger god luktesans for å få med seg dette...... STINKER! Hun ene på kundeservicen kom nettopp inn til meg for å få en pause fra lukta inne hos dem, og ble kjempeskuffet da det ikke luktet god te her slik som det pleier:)

Ikke sett på den tråden. Har ikke samvittighet til å bruke så mye mer tid på BIM enn det jeg gjør, må jo jobbe litt også:) Så det begrenser seg litt for min del. Blir mest vår tråd, og så prøver jeg gratulere og komme med trøsteklemmer innimellom:) Men da skal jeg se på den da:)

Ser det for meg!! Joggesko og billetter på kroppen.. søte drømmer!!!

Uff, kjedelig når det lukter så ille!!

Bim er viktig!! Det må vel alle forstå.. til og med sjefen!!

Kos deg ute hvis du plutselig er gått nå... eg stuller nå på her i mitt bedagelige gammel-husmortempo!!

Hehe, forhåpentligvis mine egne joggesko:)

Går 16.15 tenker jeg. Tro jeg skal gå herfra til Nationaltheateret selv om jeg misliker Carl Johan sterkt og inferlig. Var så deillig med litt luft i stad, så får jeg heller finte unna tiggere, narkomane, selgere og slike som skal ha penger til humanitære organisasjoner. Når jeg tenker meg om, tar en av sidegatene, vil bare gå i fred og nyte turen.

Annonse

Fredag, fredag, fredag:)

Var ingen bra Nutmeg-kveld i går. Møtte opp på avtalt plass i god tid, skulle ordne en julegave der først, men ingen venninne dukket opp. Ventet en hel time, men var da så sulten (kunne jo ikke gå noen steder, hadde jo ikke mobilen med meg), at jeg tog toget hjem. Da jeg kom hjem fant jeg en melding fra henne om at hun hadde ventet på meg 30 min og gitt opp..... Jeg hadde altså rotet til klokkeslettene! loooooooost!!! Ble skikkelig flau og frustrert på meg selv, og akkurat da ringte mobilen min. Var en som ringte feil, jeg svarte at det ikke var noen Roger å få tak i, han begynte ramse opp nummeret og spurte om ikke dette var riktig og jeg sa at det da ikke kunne spille noe rolle i og med at han uansett hadde ringt feil. Og sånn fortsatte det litt. Da jeg la på (æææ, avbrøt er vel mer riktig ord å bruke) stirret sambo strengt på meg og lurte på om jeg virkelig kunne være så ufordragelig i telefonen.... Og da fikk jeg jo enda dårligere samvittighet! Ja, for jeg var ufordragelig sur og nebbete! Så, om du kjenner noen som ringte feil og spurte etter Roger, så si at jeg sier unnskyld.

Phu... måtte bare få det ut.

Sovet litt bedre i natt og er i godt humør i dag. Skal IKKE være frekk på telefonen eller komme for sent til avtaler. Dagens planer:)

Hva skal du i dag? Bedre form? Håper det?:)

Symptomer; litt rart vondt i magen, hissig (telefonsamtalen i går), lost. Ikke mer enn det. Du?

Sier forsiktig god morgen....

Klemmer litt på nutmeg!! Som enten er gravid... eller veldig pms!!

Skulle gjerne likt å være den som skulle ha tak i Roger.. hehe!

Bra du har sovet da!! Godt å ha litt å gå på når en er... ja, lost!!!

Skal vaske litt hus til helgen!

Skal ut og kjøre... eh.. gjøre noen ærend!!!

Bursdagsbesøk til broren til mannen!!

Så langt er det lite symptomer... litt kvalm FØR frokost, bedre nå!!

Men, veldig "romlende" magen igjen i går kveld!! Støl i korsryggen...

Ha en fin og ulost dag!!

Ja, var det jeg også tenkte før jeg sovnet i går; pms.... Ikke bra. Men det har gått bra så langt i dag da:) Kan det være det at kroppen min rett og slett savner hormonene fra pillene? Er jeg en hormonman?:)

Jeg BURDE vasket hus til helgen, men rekker det ikke. Skal bort på besøk til noen venner i dag (sambos venner, så han har oversikt over klokkeslett og slike ting som er vanskelige å huske;), lutefiskmiddag hos svigers i morgen og bursdag til eldste tantebarnet mitt på søndag.

(blir hele 5 år, tiden flyr).

Romle-mage har jeg også:)

Dagens værrapport?:)

Blåser som f....!!

Men er foreløpig tørt.... håper det holder til det er lyst ute, hadde vært godt å se litt tørr vei... i dagslys!!

Volsomme humørsvinginger, som feks ikke takle at en avtale gikk i vasken, og det er ens egen feil, og ta det ut over helt uskyldige folk!!

Hihi...

Mannen kom hjem i natt, så eg satt alene i går kveld... han hadde nok lurt på om eg hadde spist noe med lyd hvis han hadde vært her... måtte le flere ganger av magen!! Men, har en teori om at det er clementinene(for mange) som gjør det!

Skal prøve i dag og ikke spise noen, og se...

Men, er magen lik i kveld, kan det bli morsomt i selskap.. hehe. må snakke høyt og mye eg då!!

Kan hende kroppen reager på pilleslutt nå ja... men, da burde du gjerne fått kortere syklus og!!!

Murring??

Nei, bare samvittigheten som murrer litt her, ingen lår. Og, til mitt forsvar, HELT uskylding var han ikke! Han ringte feil person, på feil tidspunkt, og la ikke på, men måtte gnåle. Har man ringt feil så har man ringt feil, er det noe å diskutere liksom? Hehe:)

Jeg fikk noen "har du spist brunost eller prim i dag"-blikk fra sambo i går. Elsker brunost og prim, men blir litt "festlig" i magen av det. Men i går hadde jeg ikke spist verken brunost eller prim.

Blir spennende å se om vi kan ta livet av clementin-teorien din i dag:) Like mye liv i magen i kveld, ja det er det IKKE clementinene:)

Hm, ingen murrelår?? Merkelig det der...

Kanskje vi er gravide, begge to..?? eller er vi bare så samkjørte liksom..

Sitter her og ler av innlegget ditt, mannen går forbi.. du får hilse sier han, hehe!! Tror han synes eg er litt koko....

Satt på kjøkkenet og drakk kaffi nettopp.. holdt på å sprekke allerede... clementinene roper jo på meg... blir en tøff dag dette!!

Travelt i dag og?? Går du tidlig siden det er fredag??

Synes turbotrollet kunne stått opp og testet nå...

Annonse

Nei, blir her til 16 eller 17 i dag. Stikker av litt midt på dagen, skal få ordnet de skoene til sambo, men eller sitter jeg nå her:)

Hilser tilbake til Attpåklattmannen:)

Skal Turbotrollet teste i dag? Ikke fått med meg det. Mange som skal teste nå de nærmeste dagene? Under 1 uke til det er vår tur:)

Så bra for meg.. kan eg skravle helt til eg går i selskap!!

Lurer på hvordan det hadde vært om du hadde hatt nett hjemme... hehe

Hun skal teste i dag ja.... dollypopp skulle egentlig og, men hun fikk jo tr i går...

Får liksom litt "sug" i magen når eg tenker på testingen...

Tenk hvis.... nei, ikke håpe for mye!!

Nå skal eg snart i dusjen!! Må få gjort noe i dag og...

nei, ikke spes lyst til å se de bildene. Kanskje han satser på å bli like patetisk som han GRISEbonden fra i fjor?

Hvordan går det, klarer du å motstå clementinenens fristende lokkesang?:)

Ut på tur med den nye kjæresten din i dag?:)

Hehe.. ja, nå har eg dusjet og pyntet meg for anledningen...

Klarer å motstå enda ja... men, det skal bli hardt!! Er eg lik i magen i kveld blir eg sur...

trøste meg med chips da... hehe, det er jo helg!!

Turbotrollet er en skikkelig sjusover jo... håpte eg skulle få vite noe før eg gikk ut! Hm.. kanskje hun er på jobb??

Potetgull... Kjenner jeg har lyst på noe salt! O, glemt å åpne kalenderen min i dag! Skal vi se... I dag fikk jeg... Smarties! sjokk:)

Ingen som har testet positivt i dag?

Jeg må på do, igjen. Er jo bare 3.gangen siden jeg kom hit i dag.

Å,kjære lille nutmeg!!!

Du høres så gravid ut!! Hehe..

Nettopp kommet hjem igjen... og ble nå nesten litt trist når folk tester neg. og trenger pause... kjipt å vite at det sitter noen deppa jenter rundt omkring nå...

Hadde mannen med på ærend-runde... og det er jo suksess som alltid!

Gavene blir dyrere og bare halvparten blir gjort... men, koselig da!!

Tror jeg har forelsket meg i et par vanskelige sko..... Brukt et par timer nå, og ennå ingen sko til sambo. Dumt jeg så de, for nå er det ingen som er like fine, og de lager ikke de skoene lenger (og er selvf fri for sambos str). Jaja. Andre ideer? Tenkte litt på en Tivoli radio, få se om det blir kriseløsningen min. Må jo være et par fine innebandysko som ligger å venter på meg en plass der ute?

Har ikke noe følelse av å være gravid. Hender jeg får noen HEFTIGE pms perioder, kan være det som er på vei. Men, på den andre side.... Denne sippingen stemmer jo ikke. Jeg er nemlig ikke en sipper, men eksplosivt hissig. Svaret på gåten kommer senest torsdag, og det er ikke lenge igjen:)

Jeg har da brukt 2 timer på å kun tusle rundt i byen å se på sko. Ikke effektivt, men godt med en tur. Karl Johan var GRUSOMT i dag også, så jeg holdt meg til sidegatene:) Var en tur innom Glassmagasinet, og der var det stappfullt. Så nå må jeg begynne ta butikkturene mine kl.10

Kjenner til mann på handletur konseptet. Sambo kjøper bare 1/3 av det antall gaver jeg kjøper, og bruker over dobbelt så mye penger.

Der var du jo igjen... trodde du hadde rotet deg bort.. men, skjønner nå hvordan du har det... folk er gal før jul!!!

Ikke lenge til torsdag nei... hehe, litt er det jo!! Det er lov for deg som er så langt i syklusen å teste før... kjøpe deg en dobbelpakn.??

Teste med sambo i helgen?? Og blir den blank kan du jo teste igjen på torsdag med meg!!! Godt forslag??

Lettere å takle humøret hvis en vet hvorfor det er slik... eller??

Nå skal vi snart gå!! Ungene skal overnatte hos svigers... koselig det!

Mannen skal teste juleøl med en kompis... må sikkert smake litt eg og... ikke så farlig så lenge det er så lite.. hehe!

Tenkte å rydde, vaske og pynte rommene til ungene til de kommer tilbake!! Da blir de sikkert glad...

Klem til deg og god helg hvis du ikke er innom her mer før eg går...

Næ, venter jeg. Har bare akseptert at jeg er litt lost for tiden, så om det kommer av graviditet eller en GRUSOM pms omgang så må jeg jo bare leve med det:)

Svigers bor ikke så langt unna? Koselig å ha barnevakter til slike anledninger:)

Nei, litt øl kan vel ikke skade. Mamma sendte nettopp melding om at de var fremme på hytta og skulle en tur på sentret. Lurte derfor på om det var noe alkohol jeg ville ha til jul... Jeg svarte at det holdt lenge med litt rødvin til meg:) Så får vi se da.

hvordan går det med clementin-abistinensene?

Nådde deg... hehe!!

Går greit nok med abstinensen... får se i kveld da..

Gleder meg til torsdag altså!!

Hehe, rødvin til gravide nutmeg.. hm!! Vi får nå se..

Bor en 40 min vekke... passelig det!!

Så vi kjører nå!!

Så god helg, snuppa!!

Kos dere med alt helgen kommer til å inneholde..

Så snakkes vi uke 51!!

Mannen spurte i sted om det var uke 51 neste uke... hehe. Det kunne eg svare på ihvertfall!!!

God 3.søndag i advent!!!!!!!!!!!!!!!

Klemklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...