Gå til innhold

Jippi! Skal hente barnevogna idag!!

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg har nesten ikke sovet inatt fordi jeg har vært så spent :o)

Etter 6 ukers venting, har endelig vogna vår kommet i butikken! Var jammen meg på tide, da det bare er 26 dager igjen til termin. Jaja, nå har vi i allefall barnevogn før baby.

Vi har kjøpt en Teutonia Spirit S3 med mykbag.

Blir moro å få den i hus, men jeg gleder meg enda mer til å få brukeren i hus!

Nå mangler vi bare bilsetet. Det blir sendt 8.desember, så forhåpentligvis har vi det også før babyen kommer.. Dette ble vel i siste liten for meg som hater å ha dårlig tid, men nå ser det ut til å ordne seg alt sammen.

Det som er typisk nå er at lillegutt på tross av åpnet livmorhals velger å bli inne til midten av januar, haha :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374422-jippi-skal-hente-barnevogna-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å få vognen i hus!!!

Lurer på hvor mange ganger jeg titter oppi vogna som står her i løpet av en dag... :))

Da er du snart i boks da... :))

Skjønner tankegangen om at du liker å ha god tid - er sånn selv....

Men bilsetet er ikke det verste å ikke ha i hus, om det skulle skje før... Helsestasjonene låner vel ut både sete og boxette, hvis det skulle bli krise :))

Kos deg med vognen :)))

Jeg har hittil klart å la være å montere vogna, den ligger umontert i posene sine under trappa... men det er mest fordi vi pusser opp kjøkken og det er kjøkkenting overalt og strengt tatt ikke plass til barnevogn noe sted :)

men om jeg HADDE hatt plass så hadde jeg garantert prøvetrilla i gangen, lånt ei av dokkene til 2-åringen osv... hehe .... klart det, en blir jo litt småtussete :)

Ja, jeg må innrømme at jeg har vært kjempestressa med hensyn til denne barnevogna, men på butikken vi har handlet hos er de så snille at man faktisk får låne vogn hvis babyen skulle komme før vognen, men nå får vi hente den i dag!! Og som ei sier over her, skulle babyen komme før bilsetet, får vi låne boxette også.

Skal reise snart å hente den, ferdigmontert! Er så greit med god service. Eneste problemet er at vi ikke har plass til å ha den noe sted... hmm... vil liksom ikke bare stue den bort i kjellerboden heller. Er muggent og ekkelt der. Jada, vognen skal jo stå nede i oppgangen til vanlig, men ikke helt nede i kjellern.. Hmmm... må nok overtale min kjære til å bære hele vognen opp til oss i tredje etasje..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...