Gå til innhold

noen som har pircing i navlen?? når ta den ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,,lurer bare litt på når det lønner seg å ta den ut,,er 15+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg tok den ut ca. uke 16. Når navlen såvidt begynte å flate ut:) Kunne sikkert hatt den lenger, men for sikkerhetsskyld tok jeg den ganske tidlig etter råd fra div BIMere:)

Skrevet

Jeg ville også tatt den ut tidlig, for har flere venninner som sier at selv om de tok den ut så strekte hullet seg...

Jo mer det får gro før det strekkes, jo bedre...

Jeg hadde selv i begge nipplene, men tok de ut rimelig raskt!!!

Skrevet

noen som vet om andre grunner for å fjerne pieringen annet enn at hullet strekker seg? Er 17 uker på vei,men hører så mye forskjellig,har sett andre høygravide med piercing men..

Skrevet

Tok ut min ganske tidlig.. Grunnen va at det er større sjanse for å få strekk merke rundt navlen med piercing

Skrevet

å uff å hu..:( jeg har også piercing, har den i enda, er 21 viker nå, men har ikke fått så veldig mage enda. er litt stusslig og ta den ut også, føler meg så "naken" i navlen da..hehe.. jaja, men vill ikke ha strekkmerker så ut med den nå...:)

Skrevet

Jeg kan tenke meg at når magen vokser og blir STOR så vil piercingen være "for liten" for huden som strekker seg ??????

Skrevet

jeg tok ut min i uke 11, jm mente d var bra jeg tok den ut pga infeksjonsfaren... selv om ikke så mange får infeksjon så kan det medføre store komplikasjoner...

Hadde en venninde av meg der kroppen nesten dyttet piercingen ut av hullet sakte men sikker i løpet av graviditeten.. hun oppdaget det å tok den ut rett før den falt ut...navlen så ikke særlig pen ut for å si det slik..

så jeg tenkte det var best å ta den ut, kan jo bare sette den inn igjenn etter graviditeten om jeg føler for det:)

Skrevet

jeg er 16+4..tok ut min tidlig i år..for jeg visste vi skulle lage barn fra og med august..

Skrevet

tusen takk for alle svar,,da fyker nokk pircingen i dag,,buhu,,hehe

Skrevet

Jeg har fått to strekkmerker rundt arret etter min.. Så ta den ut!! :P

Skrevet

Jeg har fortsatt min i (hører egentlig til 3.trimester, og er 34+2 i dag), og hadde den i hele forrige svangerskap også. Dersom den gjør vondt eller begynner å blir stygg (noen får skikkelige strekkmerker fra hullet) ville jeg tatt den ut. Beskytter den litt med å sette en stor plasterlapp over navlen nå og da, for da henger den seg ikke opp i t-skjorter osv. Har sånn "banan" piercing i navlen, ikke ring, så det hjelper nok...

Skrevet

Jeg tok ut min et par dager før fødsel sist gang.

Hadde det travelt med å få den på plass igjen etterpå også - føler meg så "NAKEN" uten den liksom...he.he

Har planer om å beholde den i denne gangen også - til nesten fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...