Gå til innhold

ikke mensen på 2mnd snart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gjøre dette kort for dere jenter.

fikk en sønn i juli.

sluttet amme i sept.

fikk mensen i sept og okt.

men ikke mensen i nov,og ser ikke noe tante rød enda.

gikk på minipilla litt i sept/okt,men ble så kvalm av de så jeg slutta.

tok graviditetstest hos legen midt i nov,den var negativ.

kan jeg være gravid for det??

jeg vet man kan la være å få mensen hvis man er stressa å går å tenker på det,men det gjør jeg ikke.er jeg gravid så er jeg gravid,blir ikke lei meg for det. ønsker meg jo flere barn..

Skrevet

Herreguuuuuuuud, hver deg er det folk som lurer på om vi andre her inne kan vite om noen er gravide!

HVORDAN i alle dager skal vi kunne svare på det?

Ta en test eller dra til legen for guds skyld!

Skrevet

Overse det andre svaret, noen som er litt morgengretten tydeligvis.

Hadde det samme som deg bare en mnd forskyvi. Fikk ei jente 1 juli, fikk mensen i august og september på riktige dager t.o.m, men plutselig forsvant den. Nå gikk og går jeg på cerazette da, men har blitt gravid m pilla en gang før så fikk litt noja. Men jeg er ikke gravid og har ikke fått mensen enda. Deilig. Ammer du?Det kan spille en rolle. Men du må jo finne en annen prevensjon da, ellers så blir du det hvertfall om du ikke er gravid allerede;) Ta en test igjen du, så vet du sikkert. :)

Lykke til

Skrevet

Sorry så nå du hadde skrevet at du sluttet å amme:)

Skrevet

Det er vanlig å ha uregelmessig mens etter en graviditet! Det er som å få mensen for første gang, og de færreste av oss var vel helt regelmessige fra første stund?

Personlig tror jeg det kan være lurt å vente med hormonbasert prevensjon til syklusen har stabilisert seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...