Gå til innhold

Blødninger for 2. gang på 1 uke......


♥Hilde & Emilie♥

Anbefalte innlegg

Forrige fredag fikk jeg skikkelige blødninger.....men har vært hos lege og hun sa ikke noe negativt i hvertfall!

I dag er det på`n igjen........har akkurat begynt og blø,og det er både rent blod og levret blod!!!!!

Hva skal jeg gjøre?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff stakkar deg, så ekkelt å ha det sånn..

Foreslår at du tar en ny sjekk jeg, greit å sjekke det opp liksom! Tok de UL forrige gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel ringe legen igjen kanskje.......det eeeeeeeeeeeeer så pyton dette her!!!!!!!!

De tok ikke UL på meg da jeg var hos legen nei,bare GU........og hu sa ikke noe negativt,så regna ikke med det var noe galt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt endel blødninger i noen uker nå, men fikk se på ul hos gyn. at hjertet banket :-) Veldig beroligende! Man blir så UTROLIG bekymret. Han forklarte det med at morkaken hadde festet seg litt langt ned. Kan jo være mange årsaker. Prøv å få tattt ul hos gyn eller på sykehuset, så får du vite hvordan d står til med den lille. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en noe på UL når jeg bare er 7 uker på vei da??

Er det innvendig eller utvendig UL de tar da??

 

Blir ikke akkurat roligere av dette nei.....så kunne vært godt og fått tatt en UL......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innvendig ul så tidlig. Gjorde det uke 5 og uke 7. Uke 5 trodde hun at hun så noe pulserende, uke 7 så man hjertet banke helt tydelig! Fantastisk å se, selvom det bare ser ut som en "klump". Fikk tom bilde :-) Så det er vel ikke garantert å se hjertet, men stor sannsynlighet tror jeg! Første gang ringte jeg direkte til RH hvor jeg har fått fødeplass og kom inn på dagen. Andre gang dro jeg til gynekologen min. LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger jeg å gå gjennom legen min for å få komme på sykehuset og få tatt UL???

Eller kan jeg ringe direkte til sykehuset??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte direkte til Rikshospitalet, men vet ikke om det går på alle sykehus. Husker ikke om jeg ringte poliklinikk for gravide eller gyn.avd... Du kan jo prøve! Si hvor bekymret du er, så er de sikkert greie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet ikke hva jeg skal jeg.............er sikkert bare en vanlig blødning dette å....var det legen sa til meg da jeg ringte for 6 dager siden da jeg blødde! Jeg har jo ikke noe smerter eller da.......! Bare sånne "murringer" jeg har hatt hele tiden..!

Hvis en driver og aborterer får man vel sterke smerter?????

 

Jeg spør sikkert om mye dumt....men er første gang jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumme spm! Jeg er andregangs gravid, men masse som er forskjellig fra sist! Er mest vanlig å få magesmerter, men man trenger ikke få det.. Høys sannsynlig er jo alt bare bra med den lille! Men når man går rundt og tenker og er bekymret, er det så godt å få bekreftelsen! Jeg var sikke på at det ikke var liv på siste ul, og var beredt på utskrapning. Da han sa hjertet banket, trodde jeg han tullet. Utrolig godt! Du får kjenne litt på det, du bestemmer jo selv hva du vil gjøre. Men jeg anbefaler iallefall! Ble like lei meg og bekymret hver gang det var blod i underbukse eller do. Slitsomt med sånne opp- og ned turer nåe man veksler mellom å tro det går bra til å være sikker på at man aborterer.. Jeg ble iallefall tatt seriøst begge steder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får se hva jeg gjør......venter på og få brev fra sykehuset om UL time da,men den timen får jeg sikkert ikke før på mange uker!!!!!

Tusen takk for mange støttende ord.......det hjelper!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ringer sykehuset, eller drar på Legevakten vil jeg tro at du kommer inn med en gang og får en UL. Det fikk jeg. Desverre for min del var det en SA, men ei jeg kjenner som er gravid, har hatt to store blødninger på forskjellige tidspunkt i svangerskapet, og hun er fremdeles gravid, og er 20 uker på vei. Hun dro også på Legevakten og fikk UL og alt var bra.

 

Lykke til og håper alt blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...