Gå til innhold

Diane stopp, og pergo ..

Anbefalte innlegg

Heia ..

Jeg tok min siste pille på mandag. Venter mensen til helgen. Vi har jo begynt og tenke på og prøve. Har resept på pergo jeg tenkte og hente. Er det lurt av meg og ta en pergo kur så nærme etter ppille stopp?? Siden det mest sansynlig har stabelisert seg etter noen mnd på Diane .. ??

Vet dere?? *tenketenke*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374130-diane-stopp-og-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kan ikke hjelpe deg med spm ditt, men lurer på en ting. Fikk du diane p-piller for å stabilisere syklusen?? Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser siden jeg sluttet på p-piller i februar, og legen ville sette meg på diane, for å prøve å stabilisere dette+ fjerne noen kviser. Jeg ville ikke starte på disse, da vi ønsker å bli gravide om litt. Så berre lurer på hvordan det var med deg?Fikk du pergo uten å ha tatt ultralyd??

Heia!

Jeg valgte og begynne på Diane for og få en regelmessig syklus, siden barne ønke ikke var der. Er lurt og gå på ppiller før prøving, tror jeg, fordi Diane setter Pcos`en i dvale, og det er lettere og bli gravid etterpå. Jeg selv hadde veldig regelmessig mens etter ppille stopp for noen år siden. Den kom nesten på dagen i 6mnd, før sylusene klusset seg igjen .. Fikk pergo etter GU, men tror jeg hadde fått det uten GU også, tror ikke de er så strenge med det.

Jeg ville ha ventet litt, kansje skjer det uten pergo denne gangen, men gjør det du føler er rett.......

Ellers så gikk jeg på diane før jeg begynte å prøve, men jeg mistet mens i 11 mnd etter at jeg sluttet med de, så jeg ville ikke ha tatt de for å få normal sykluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...