Monna_med_mage Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg må gå ned i vekt, men det går så seint... Har prøvd så lenge nå. Noen tips fra andre i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 har du vært til legen? hvis du har påvist pcos og de finner ut at du har insulinresistens så kan du noe som heter metformin, d skal stabilisere insulinet, i tillegg kan de sette deg i kontakt med en ernæringsfysiolog som kan hjelpe deg med matvanene! mosjone er jo viktig det og da, det er ikke lett å sette igang det vet alle! Jeg har sånne perioder der jeg trener mye, så dabber det av igjen, men jeg ser det sånn at hvis jeg går hver dag, og i tillegg har perioder jeg trener så greier jeg meg fint, bedre det enn å ikke røre på seg i det hele tatt! Og jeg sliter veldig med å greie å gå ned i vekt, så man må bare ta tiden til hjelp uansett hvor deprimert man blir! Tar du ikke tiden til hjelp ved slanking så er fettet der om flere år uansett! Lykke til!
Monna_med_mage Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 takk for hjelpen... det er godt å vite at det er fler som meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå