Gå til innhold

Noen fra Bergen her som venter i juli?


Ønskersegenlitenbaby

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt å prate med andre i samme situasjon fra samme plass som meg sjøl.. sjøl har eg termin 05.07.07 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..

tusen takk for svar:) begge to..

e sjøl fra åsane, men bor samnanger.. hvordan står det til? noe dårlig? begynt å vise på magen eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjekt at så mange har svart:) e det noen av dere som venter deres første og føler dere helt grønn på enkelte ting.. eg e ikkje den personen som liker å sitte meg ned og lese meg til alt.. eneste eg leser er om kor stor lille klumpen e i forhold til hvilke uke eg e i:) har store problemer med mat og.. sliter felt me kvalme og spying, så spiser egentlig det eg føler for, for ellers bare spyr eg det opp igjen... kan det bli noe problem utover i svangerskapet at eg ikkje får i meg nok grønt og sunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja føler det eg og, men venninnene mine sier at eg ikkje ser gravid ut.. men eg føler det har vokst noe felt :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter første...og føler meg grønn ja... Og er helt enig m dere, har blitt en sofasliter! He he...Har vært sykemeldt i en uke nå, d var godt...Føltes helt umenneskelig å gå på jobb kvart på syv om morgenen, gravid, kjempetrøtt og kvalm..ikke noe særlig..he he...Har heldigvis ikke vært noe spying på meg...bare litt kvalm til tider, men d tåler jeg...Og ja, GRATULERER ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...