Monna_med_mage Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 noen andre her som har prøvd eggløsning stimulerende? hvordan fungerer det.Jeg var på ferteligtet klinikken og fikk beskjed om å slanke meg å komme tilbake når jeg hadde gjordt det. og da skulle de sette meg på en sånn kur. det er lengesiden, for vær gang jeg kom tilbake fikk jeg beskjed om litt til... Er veldig fortvilet nå. Er ikke så lett å slanke seg heller... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374090-pr%C3%B8vd-siden-oktober-2003/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
74skytte Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei UngHåpefull Eggløsning stimulerende er kanskje Pergotime. Det kan gi deg el dersom du ikke har det, eller det kan gi el en liten ekstra dytt dersom du har el selv. Det kan følge med en del bivirkninger, men ellers så er det en del som har blitt gravide med det. Mens det er ikke noe mirakelkur. Det er lurt å sjekke at alt annet er i orden både med deg og mannen din før du begynner på de. (Det funka ikke på meg med tre dobble kurer). Ang vekta, så kan jeg kanskje gi deg et lite tips som hjalp meg. Jeg har prøvd x antall ulike slankekurer, men uten resultat. I jan/feb meldte jeg meg på et kurs på treningssenteret jeg går. Var der tre ganger, men ble så provosert at jeg sluttet, men tok med meg noen av tipsene derfra, bla menyen. Jeg gikk ned 10 kilo på 3-4 mnd. Sluttet med å være så flink, og gikk opp 2 kilo. Der har jeg vært det siste halve året. Man bør unngå for mye hvetemel og sukker. Det er mange varianter, men denne tok jeg. Frokost: 1 1/2 skive rugbrød/speltbrød eller 3 knekkebrød med magert pålegg + 1 frukt. Evnt 1 nutrilett bar eller lignende. Lunsj: Samme som frokost Mellommåltid: 2 fiberknekkebrød med magert pålegg eller salat. Evnt en nutribar. Middag: halve tallerken med grønnsaker, kvart med basmatiris eller pasta (helst fullkornpasta) poteter kan man dele i biter og skylle i kaldt vann (få vekk stivelse), kvart tallerken med magert kjøtt eller fisk. Kveldsmat: Som mellommåltidet. Det er viktig å spise alle måltidene, men man kan bytte ut et par av dem med en nutrilettbar eller liknende. Og som alltid: Drikk masse vann! Skal man kose seg, så spis nøtter. Eller man kan spise masse godteri en dag, men da må man legge det bort dagen etter. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374090-pr%C3%B8vd-siden-oktober-2003/#findComment-7392920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå