Gå til innhold

Lunajenta!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa!!!

Så koselig at du er her igjen:):):)

Står bra til her, sitter og spiser frokost og skal snart sykle på jobb.... Er litt lite motivert for jobb om dagen, men nå er det heldigvis snart juleferie!!! Skal bli godt med et par uker fri! Heldig sånn.

Hvordan går det med vekterkurs/jobbing osv da? Håper du får deg noe du trives med:)

Ellers har jeg IKM ehh.... i mårra eller noe? Er jammen ikke sikker denne mnd, men tidligst i går og seinest i mårra tror jeg... Hvis TR ikke dukker opp, tester jeg vel på lørdag. Men jeg tror hun dukker opp altså.. Har ingen symptomer, bortsett fra at jeg synes jeg tisser veldig ofte! Prøver hardt å ikke tenke så mye på det...

Hvordan ligger du an i forhold til EL, IKM osv da?

Klem til deg, coswothbabe:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374087-lunajenta/#findComment-7374265
Del på andre sider

Hei på deg!;-)

Så koselig at du svarte meg!;-)

tror på det at det blir godt med litt fri!samboeren min og gleder seg tror jeg,siden mye å gjøre på jobb!:)

JO det går greit med kurset,det er bestått!men jobbsøknaden litt verre!

jeg har slitt med dep og angst siden jan 02,så nå har jeg fått ett lite tilbake fall!men det ordner seg da!men jeg fikk brev i dag at jeg skal begynne å jobbe litt sammens med arbeid med bistand gjennom aetat da,så de skal hjelpe meg å finne en vekter jobb,slik at hvis jeg blir dårlig ¨så kan jeg ringe kontakt personen min å si eks jeg ikke kommer på jobb i dag hvis jeg er dårlig,eller at jeg kan gå hjem hvis dårlig!så det ikke berører arbeids plassen!så det blir fint!

Litt redd å gå tilbake i jobb siden jeg får tilbakefall!siden alt begynte da jeg svimte av på jobben min!!!!

Håper alt ordner seg etterhvert!tar bare tid!:-)

oj,håper tr holder seg borte fra deg da!;-)

Krysser fingrene for deg jeg!;-)

med meg så er jeg i dag nr 3 med tr,så el er lenge til for meg enda!:)

men vi skal satse på at en spire sitter iløpet av 3 mnd da!:)hehe

du må holde meg oppdatert da!:)??

Har du noen planr for helgen da?:)

huff samboern min skal ut i morgen,og han har gjort en del dumme ting når han har hvert ute,

så gruer meg en del kan man si!:)

kansje forslag til hva jeg kan gjøre for å¨få dagen overstått?:)

klem til deg snuppa!;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374087-lunajenta/#findComment-7386116
Del på andre sider

Hei igjen!

Grattis med bestått vekterkurs!!!! Skjønner du synes det er kjipt å skrive jobbsøknad, husker tilbake med gru til da jeg satt og skrev søknad på søknad uten noe resultat... Kjeeeedelig..! En blir deppa av mindre, føler seg så ubrukelig!

Har faktisk slitt mye med angst og spesielt depresjoner selv, så jeg vet hvor grusomt det er. Nå er jeg heldigvis mye bedre, men jeg merker hvor lett det er å begynne å tenke negativt om meg selv hvis det skjer noe, legger liksom alltid skylda på meg selv, ikke noe kult!

Men høres ut som det er en perfekt jobb hvis du må bli hjemme en dag som du sa, det er jo veldig bra! Så får vi satse på at det går bra, det er jo veldig godt å føle at en gjør noe nyttig og da, så dette går helt sikkert fint:)

Ellers har jeg jo IKM i dag tror jeg, men er helt sikker på at det ikke er noe spire på gang. Vet faktisk ikke om jeg orker å ta en test engang, for da er jeg sikker på at tanta kommer! Oh well, en får bare se hva som skjer, i guess.....

I helga har jeg ingen andre planer enn litt juleshopping med sambo, og ellers bare slappe av. Har blitt forkjøla igjen, eller, ble vel aldri helt frisk fra forrige gang, så jeg må vel drikke te og tilbringe litt tid under ullteppet tenker jeg.

Synes det er kjipt når sambo er ute på byen og, er alltid litt engstelig.. Men jeg har funnet ut at jeg bare må ta det som en anledning til å gjøre AKKURAT det jeg har lyst til; ta en laaaang varm dusj med duftlys på badet, se på crappy tv-serier uten noe som helst snev av dårlig samvittighet, ha hele sofaen for meg selv, og det beste av alt: jeg kan våkne opp i mårra uten å være fyllesjuk! Det kan IKKE han!!! Hehehe.... ;)

Jaja, vennen, nå må jeg vel snart bite i det sure eplet og komme meg avgårde på jobb. Er såååååå lei av regn nå, får ikke julestemning av dette heller liksom... Ha en fin dag, vi snakkes her og på msn snart!

God klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374087-lunajenta/#findComment-7387644
Del på andre sider

Heia ;-)

Juleshopping hørtes koselig ut!Får ikke med meg samboern ut i helgen,hehe er så mye folk i butikkene,så vi får ta det på en hver dag isteden!:-)

Ja angående jobb så skal det gå bra,jeg håper bare jeg ikke får noe tilbakefall osv,så tror jeg det skal gå på noen måter!:-)

Jeg og er slik at jeg tar skylden for alt,"unnskyld meg" liksom,men har begynt å ta igjen med samboern da hvis noe han har skyld i,så det er en start!*ler*

Jeg er forkjøla jeg og,var det for 3 uker siden og,og da satt det i en mnd,så det slapp ikke hlt på meg heller!Men klarer ikke sitte rolig jeg da,fikk sertifikatet i juli(litt sent,men bedre enn aldri)hehe så jeg liker å kjøre litt rundt,spes når vi har kjøpt oss nye biler!

Ble en ford sierra stv 93modell på meg,og passat 99 mod stv på sambo,men bytter biler av og til da!:-)

hvordan går det angående ikm`???

spent jeg;-)

Hehe ja kjekt å våkne ikke fyllesyk!

Jeg klarte meg veldig bra igjennom i går egentlig,forhold til forrige gang!

Men jeg hater når han ikke holder det han lover da!

han tåler ikke så mye alkohol ser du,sprit osv,han får black out,så han har sagt selv han ikke skal drikk mye og komme tidlig hjem,og de skulle spise på resturang i byen,men isteden dro han på byen,så det er irriterene!men men!!!!så jeg var ikke så blid når jeg hentet han kl 3 i natt!hehe

men du må ha en kjempe fin dag!kose deg med juleshoppingen!;-)

Vi prates snuppa her og på msn ja!;)

Stor klem fra meg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7374087-lunajenta/#findComment-7400202
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...