Gå til innhold

Er det tenner som kommer, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 6 mnd virker tufs og syk. Snørrete.. litt tett i luftveiene. Har bæsja 3-4 ganger i dag... dobbelt så mye som vanlig. Suttrer og surver, og nå har jeg vært oppe med henne fordi hun gråter. Hun føltes litt varm, men det var ikke noe feber. Ga henne litt utvannet eplenektar, hun drakk grådig, men det kom i retur. Hun har endel luft i magen tror jeg, for hun promper og raper som bare det.

Har gitt henne en paracet i håp om at hun skal få sove stakkars liten. Hun har bare villet sove en lur i dag i tillegg til at jeg har hatt henne opp fordi hun har grått mye 3 ganger etter at hun la seg klokka 19.

Tror dere det er tenner, eller er det noe annet?

Skrevet

Det kan høres slik ut. Har en gutt på 5 mnd som har hatt det på samme måten de siste dagene, og nå har tanna såvidt kommet opp. Håper natta var bra etter klokka halv ett:)

Skrevet

For et sammentreff, min er 5 mnd og jeg har vært oppe tre ganger i natt - hun våkner med et vræl og hyler som besatt. Og sannerlig så vi ikke tannen i morges. Nå sover hun utmattet på tredje timen. bæsjet tre ganger i går. Jeg tipper det er en tann på din også :-)

Skrevet

Jenta mi er 5,5 mnd og har fått sine to første tenner. Før de kom ut var hun snørrete, hadde litt feber og var survete rett og slett.

Høres ut som om det er tenner på gang ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...