allima Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hvordan går det med sønnen din??Håper han er bra!! Jeg lurer på om jeg blir gravid og evt når??? Så takknemlig for svar!!!!!! Født:240679 På forhånd tusen takk!!!!
allima Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2006 Dytter forsiktig........................
cec26 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Hei:) joda, det er bra med sønnen min... men han var veldig syk i noen dager:(.. Føler ikke at det er lenge til du er gravid ... men klarer ikke helt å si når.....
allima Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Godt å høre at sønnen din er bra:-) Tuuusen takk for svar!!!! Grunnen til at jeg spør er at jeg er 2 dager over ikm og er småkvalm.......
allima Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 Hei igjen!Beklager maset......... Bare lurer på om du ser sikkert om jeg er gravid nå eller ikke.... Skulle ha hatt mensen 5...Nå er det bare litt blod i slim,unnskyld detaljer......Er det mensen som er i anmarsj eller??????????? Takknemlig for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå