ronja irene Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 alt gikk kjempebra. fødte på st.olav og de var helt topp!!!!!!!!! han veide 3790kg,50cm lang og hodeomkrets på 38 cm. verdens nydligste gutt!!!! kommer med fødselshistorie når jeg får litt bedre tid. (dagene går med på amming og bleieskift) må bare si: GLED DERE jenter! alt er absolutt verdt det. jeg ble overhode ikke skremt under fødsel (føler faktisk at mange overdriver hvor vondt det er, enda jeg hadde en fødsel på 26 timer!) han blir hvertfall ikke enebarn:-) lykke til alle sammen:-)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)
konvall Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Gratulere så masse til deg og vesleguttten.....
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så mye med lille Markus:) Husker jeg skrev med deg den natten du reiste inn til sykehuset. Jeg lurte på om det var noe på gang hos meg:) Det var det, 29.11 fikk jeg min gutt:) Heldige er vi. Kos deg masse med gutten. Så ses vi kanskje på din baby:)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 gratulerer :-) Gleder meg til å føde,og se den lille gutten vår! Kos dere masse !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå