Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre barn i hus fire når min stesønn kommer. Vi har ønsket oss slik en til rett etter minstemann han er nå 1 1/2 år. Vi har som dere ser prøvd i tre mnd nå uten hell, men har hatt en alvorprat og på en måte kommet til en enighet at vi ikke skal prøve mer, siden 7 åringen er under utredning for adhd. Poenget er at det har vært mye for meg i det siste men et barn kommer ikke nå med storken men om ni mnd.

Off, vi er så sta begge to også så jeg sier ok siden du vil ha det sånn(han tok det opp)

Han vet jeg innerst inne har lyst, jeg har lyst, men på en måte er dette det riktige nå.

Dette er vannskelig. For uansett i framtiden vil jeg ikke føle meg ferdig med barn, jeg elsker barna mine og snur verden på hode for de.

Hmmm dette ble litt rotete men godt å få det ut, for jeg føler meg dratt litt mellom barkenm og veden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår du er trist!!!! Vi skal å gi opp prøvingen.... vi har hatt 5pp og nettopp en SA... Så er tungt for meg å takle..

Du får nyte tiden med de barna du har!! Ta og dull litt ekstra med dem!! Håpere dere velger å få et barn til med tiden!!

Mange klemmer fra en som forstår skuffelsen din...

Skrevet

Jeg gjør det og jeg priser meg hver dag som faktisk har så flotte friske barn. Men det går på det å gi tanken slipp.

Føler med deg oxo

Klemz............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...