Gå til innhold

utenom tema.... (permanent/krøller eller hva det nå kalles) ;o) hihi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,krøllene har forandret seg masse.. det stikker alltid liksom rett til værs hvis jeg ikke har noe i det.. det blir så stort og skikkelig vanskelig å vaske.. må bruke veldig masse balsam,og greie håret mens balsemen er i-hvis ikke jeg gjør det,blir håret bare en stor klyse !!!

vil ha det vekk nå !!!

Annonse

Jeg fikk på en måte motsatt problem. krøllene datt ut etter under ei uke, etter to uker var det helt glatt igjen. Men noe av håret var slitt av, så når det vokste ut igjen hadde jeg sånne tuster som sto rett opp til de ble lange nok til å legge seg ned igjen...lækkert....

Når du har permanent i håret så skal du ikke gre håret med en vanlig børste. da ender det opp som stålull-lignanes greier.. Bruk en afrokam. da holder krøllene seg fine, og ikke børst håret når det er tørt.

Du kan ta antipermanent, men det sliter en del på håret. Det fungerer på den måten at man tar permanentvesken o g har i håret, så grer man til det blir slett. Men er vanskelig å få det helt slett da. Og er håret ditt en del skadet så vil jeg ikke anbefale antipermanent, da ting kan bli verre.

Men går kanskje med en mild form for anti-perm.

Du får høre med din frisør, da det er vanskelig å vite hårtypen din og slikt her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...