Gå til innhold

Helt utenfor tema, men har noen her vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Vi tenker å legge familieferien i sommer til Bulgaria, nærmere bestemt Burgaskysten. Har sett på nettet på et hotell som heter Elenite Holiday Village.

Noen som vet om landet/stedet/hotellet er bra?

Jeg har aldri vært i Bulgaria, så blir glad for all informasjon fra dere :o)

Fortsetter under...

Hei!!

Vi har vært på burgaskysten, i Sunny Beach. Likte oss veldig godt, helt nydelig strand.. kjempedeilig å bade i svartehavet!!!

Det hotellet du nevner er et anlegg for seg selv tror eg... ikke så sentralt liksom...men er ikke helt sikker.

Vi lurte på dette også.. men tror det var det at det var mye trapper som gjorde at vi ombestemte oss.. men det er to år siden vi var der nå... så tror det bygges ut og forandres hele tiden!!!

Men, familievennlig er det i Bulgaria ihvertfall... ganske flatt terreng, og veldig billig!!!!!!

Lykke til med valget!!

Hei.

Jeg var i Bulgaria for 10 år siden, og bodde faktisk på Elenite! Det var et fint anlegg da, veldig rolig og fint for familier. Myyye roligere enn Sunny Beach, ikke noe party-sted akkurat. Nært stranda, og den syns jeg og huske var veldig fin.

Vi sleit veldig med maten der nede, ble dårlig hele gjengen, men mye kan ha skjedd på 10 år.

Fine leiligheter.

Bare spør hvis du lurer på noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...