Gå til innhold

Da forlater jeg dere.....

Anbefalte innlegg

Meker det er tungt.... vært prøver siden slutten av mai.... Etter en krangel med sambo så har han ombestemt seg.. Han er vist ikke klar lengre...

Beste bursdagsgaven hankun gi meg!!!! WRÆÆÆL!!!! Vi har nå kranglet i nesten tre dager... ¨Nå er jeg bare lei... Håper han snart blir klar igjen... Jeg vet ikke hvor lenge jeg vil vente, vil ikke leve sammen med en som ikke ønsker det samme som meg... Dette har fått meg til å gå fra kjempe lykkelig til bånn ulykkelig..

Har gidd han klar beskjed om at han får stå for prevansjon, jeg skal ikke nevne ordet en gang... Hans ansvar! Ikke mitt...

Lykke til videre jenter!! Håper jeg kommer tilbake som prøver om ikke så altfor lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7372913-da-forlater-jeg-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så kjipt....De er jo ustabile de også... Få besøk av noen med baby (ikke en som griner og ikke liker menn) gjerne noen mnd, da spebarn ofte skremmer menn. Det hjalp på min, var da han fikk lyst på. Lykke til. Det er sikkert lurt å ikke mase også:)

hjelper ikke... han har en fra før...

han føler han ikke er klar lengre pga en krangel vi hadde. lurt å ikke mase? når det gjelder min så må jeg mase, for at ting skal få inn... spebarn skremmer ikke gubben min...

her er det bare å mase og vente som hjelper... men siden det ikke blir prøving nå, så velger jeg å gjøre ferdig skolen så får vi se om noen år. kanskje jeg da har en ny mann... lyst å bytte han ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...