Morango 29.05.2007 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Fikk du ringt legekontorene "på ainnjer sia" ? Koss gikk det? Fra Morango som tipsa dæ 5.desember. Håpe det dukke opp ei jordmor te mæ snart!
mayaya Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei, hei! Jeg satt akkurat og tenkte på det nå :-) Ble litt mye her, med henting av mamma på sykehuset på dagen og jeg jobbet senvakt selv, så kom ikk elangt med prosjektet i dag.. I morgen jobber jeg dag, men om jeg ikke rekker det da, så har jeg iallefall fri hele fredag formiddag :-) Takk for at du tenkte på meg!!
Morango 29.05.2007 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 ...og så ser jeg nå at jeg skrev "te mæ.".. ikke helt bra. det va jo selvfølgelig "Te dæ " det skulle stå i hovedinnlegget. Bra du forstod det. går litt for fort på tastaturet noen ganger.
mayaya Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hahahaha, det så jeg ikke før nå je, måtte scrolle opp og se hva du mente :-) Vi trønderjenter skjønner det meste, vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå