Gå til innhold

Har dere tid til å se på TV?


-carina-

Anbefalte innlegg

Etter at småtten kom til verden har det blitt lite TV-titting på meg. De første ukene satt man jo i sofaen og ammet hele tiden, og da fikk man jo sett det som var av såpeserier på TV på formiddagen. Men nå de siste månedene ser jeg lite på TV, ja. Når Karsten har lagt seg for kvelden er det så mye annet jeg har lyst til å gjøre... Og så går det jo litt tid foran skjermen her, da! :o)

 

Hva følger dere med på på TV? Hadde lyst til å se Greys anatomy, men fikk ikke fulgt med. Men nå fant jeg sesong en for 199, så det blir vel DVD på meg til jul... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir lite tvtitting her og. På dagtid ser jeg ikke på tv, og etter barna har lagt seg blir det en times tid kanskje. Følger med på Akutten og Prison Break her i huset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står tven på nesten hele dagen hvis vi er hjemme. Her i huset er det ingen fast rytme på dagtid ennå med soving o.l. Jeg liker å ha "selskap" rundt meg, så da er tv greit. Ikke at jeg ser på det hele tiden, men....

Følger med på CSI, Jakten på kjærligheten,Ghost Whisperer... Husker ikke mer. Men lillegutt legger seg ca 18.30-19.00, så vi har god tid på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller ikke på TV på dagen, men etter at Amandus har lagt seg så blir det fort en episode av ett eller annet. Har vært hekta på Sopranos en stund, men nå er vi ferdige med alle 6 sesongene:-( Også ferdig med frustrerte fruer 1 og 2, så nå blir det bare det vi finner som går på TV (men ikke alltid TV'n står på på kvelden heller)!

Akkutten er et MUST:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...