Gå til innhold

Da har jeg trasset meg igjennom juleshopping!

Anbefalte innlegg

Jepp! Dro til byen på trass! Sto på karl johan og hang over et skilt mens jeg pustet meg igjennom ei rie og fortsatte! Gjort meg ferdig med ALLE julegaven nå! :)

OG: riene har igjen tatt seg opp som jeg håpet. Nå må det pokker meg skje noe. De er mega vonde, orker jamen ikke gå slik i flere dager! HMFR!

Men må vel settes i gang neste uke tenker jeg. Tram tri tram.

Vel, hatt 3 megavonde rier på under 20 min nå, kanskje jeg skal begynne å ta tiden igjen.... Sukk.

Fortsetter under...

Det må jeg si. Tøft gjort. Jeg orker ikke engang tanken på julegaveshopping, og jeg har hverken rier eller er på overtid.

Bra riene tok seg opp. Håper det skjer noe hos deg snart, da.

Masse lykke til :)

da MÅ du jo føde i natt asså!!!

Jeg har hatt en knall dag i dag egentlig. Våknet med MASSE energi, og har nesten ikke hatt vondt!!

Nå sitter jeg her å kjeder meg, tror junior prøver å sparke seg ut av magen, han rører ALTFOR mye på seg!!! Tror han har AD/HD!!! hehehe

Annonse

Ler :) Så bra du har hatt en fin dag, det fortjente og trengte du! Håper det ikke er forbigående. Bra lillegutt er aktiv! :) Han er nok bare en umulius! ;)

Føde i natt ja... Tenker å prøve å ha sex igjen mer er litt usikker på om det er så lurt siden jeg blør litt, hm....

Ja, om det fortsetter sånn så kan jr godt vente litt med å komme ut...passer litt dårlig om han kommer med det første egentlig!! hihi!!

Jeg hadde sex i går jeg!! *jeeej*!!!Men det var ikke forå prøve å sette igang eller noe da! Sambo er sååå fornøyd! Men jeg har sagt klart ifra at jeg orker ikke hver kveld selv om han var heldig igår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...