Gå til innhold

Svigerforeldre!


-carina-

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som klager over svigerforeldrene sine inne på småtroll-siden... Åssen er det med deres svigerforeldre, er de allrighte? Blitt bedre/dårligere forhold etter at småtassene kom?

 

Min svigermor (mistet svigerfar for fem år siden) er veldig koselig. Eneste er at hun stadig maser om at vi skal komme på besøk. Er jo selvfølgelig hyggelig at hun ønsker at vi skal komme, men hun kunne jo ha kommet til oss en gang i blant, da... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg har vært veldig heldig, jeg. Liker de kjempe godt, og de hjelper oss alltid uannsett hva vi spør om. Svigermor kan være masete, men er for å være snill, så da går det greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er kjempegreie. De bor på Island og prater ikke engelsk eller norsk, så vi kommuniserer ikke så veldig mye. Vi har ikke vært der siden poden ble født, men svigermor og sønnen hennes kom hit til dåpen. Kjempekoselig. Hun var i sin egen verden da hun koste med gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen svigerforeldre...svigermor døde for 15år siden og svigerfar er ikke i bildet!

Så må nok klare oss med min familie vi da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er snille som dagen er lang :o) Men det er vel alltid lettere å bli irritert på de, tror vi jenter føler det mer som innblanding når det kommer "gode råd" fra svigers..

Som sagt er de ultrasnille, men jeg kan irritere meg grensesløst over svigermor fordet.. Bla at hun tror hun "eier" guttungen når hun kommer, og de er her jo ihvertfall to ganger i uka.. Såvidt jeg får han tilbake når jeg skal amme :o) Men det mest irriterende nå om dagen er maset om at jeg burde gi han grøt - han blir 5 mnd den 16., og jeg fullammer. Og har tenkt det til han blir 6 mnd. Har sagt klart fra om det, men hun kommenterer det hver gang - og det er bittelitt irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig snille svigerforeldre, ingenting ondt å si om dem. Men...det er alltid et men... Svigermor er veldig flink å finne kaker/sjokolade/brus med engang vi kommer inn døren så jeg er litt redd for hvordan det blir når snuppa blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer veldig godt overens med svigers og kan snakke med de om alt. Kommer selvfølgelig med råd hun også, men både mamma og sviermor har fått beskjed om at vi spør dersom vi lurer på noe...men det er jo lett og pøse ut av seg råd, de mener det jo bare godt! Selv har jeg et like godt forhold både til farmoren og mormoren min, og det vil jeg mine barn også skal ha. Svigermor skal bl.a. være dagmamma når jeg begynner på igjen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigermor og mann er kjempe koselige. stiller opp,maser ikke og tror ikke hu vet bedre enn meg. svigermor er rett å slett fantastisk.

svigerfar med kone: kona er kjempe ålreit. men svigerfar liker ikke meg særlig godt. før vi fikk lillegutt ville han ikke ha meg med på noe,sa det ikke rett ut men la ting opp så jeg ikke kunne være med... nå som lillegutt er født,har jeg blitt mere godtatt. han har vel skjønt at hvis jeg ikke kan bli med så blir heller ikke barnebarnet hans med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg kjenner nesten hele familien ganske god og det er veldig deilig!

siden mine foreldre bor langt unna så har jg noen å ringe til hvis det er no,og de stiller alltid opp! det er god trygghet, men skulle ønske jg hadde mine nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...