Gå til innhold

noen med IKM 20 desember her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har IKM ca 19.-21. desember. Tror jeg da. Ikke så lenge siden jeg sluttet på pillen så vet ikke helt hvor stabile sykluser jeg har..

Tror ikke det blir så mange symptomer på meg denne måneden, EL-uka har ikke blitt benyttet fullt ut akkurat pga influensa.. :(

Jeg har IKM ca. 19.-21. desember jeg også. Det er vår 1. pp etter en MA 25. oktober hvor jeg var 9+6 uker på vei. Vi var i vår 8. pp da jeg ble gravid sist, så jeg har egentlig ingen forhåpninger om at jeg skal bli gravid på min 1. pp nå. Men jeg håper. Tenk for en fantastisk julegave!Jeg har tatt EL-tester denne uken, og hadde positiv test i går. Vi hoppet til køys, så mulighetene er tilstede. Min kjære reiste bort i dag og kommer ikke hjem før over helgen, så vi får ikke flere muligheter i denne pp.

Jeg har gode erfaringer fra noen måneder tilbake med symptomer - så her må vi uttveksle erfaringer ;-)

32 år og førstegangsprøver

Jeg har IKM en eller annen gang den uken hvertfall, men har bestemt meg for å teste 20 des:)

Har gått på trippel pergo-kur denne pp, men ikke testa med EL-tester. Om jeg har hatt EL så tror jeg det må ha vært på søndag som var nå. Skal ta blodprøve på mandag for å se om jeg har hatt EL. Håper! Hvis ikke så er det jo ikke noe vits i å teste engang..

Blir spennende å se om vi får noen symptomer da jenter:)

Annonse

OI! så koselig med så mange med IKM rundt den 20. desember!

Jeg tror jeg er midt inni eggeløsning nå, så nå er det full rulle i køya..he he. Denne gangen har jeg virkelig "stått på", med sex hver dag siden mandag og tar til og med hostesaft denne gangen..he he. ingenting skal være uprøvd nei!

Men noen her som tar clearblue eggeløsningstest? jeg har tatt den i 2 dager nå, men enda ikke påvist noen EL. Selv om jeg teoretisk skulle hatt EL i dag faktisk ( har 30 dagers sykluser) Tenk hvis EL ikke kommer denne mnd da? er det vanlig det jenter?

Annonse

hmm..jeg har sjekket på den eggeløsnings kalkulatoren. Og der står dette etter at jeg tastet inn første dag på siste mens:

Din fruktbare periode er: 04.12.2006 - 09.12.2006

Eggløsningen finner sted: 07.12.2006

Termin: 01.09.2007

Så det er jo denne jeg har fulgt da..hmm.. kanskje det ikke blir riktig? jeg har hvertfall ikke fått noe positivt utslag på EL testen. Kanskje fordi eggeløsning allerede har vært? ÅNEI.. he he.. surre hue altså!

• 2 uker senere...

IKM litt senere enn dere jeg da - lille julaften iflg "kartet", men syklusen min har drevet og forlenget seg litt de to siste gangene, har vel en mistanke om at den egentlig er julaften el 1. dag. Vet ikke når/om jeg hadde EL heller.

Men - jeg har vondt i puppene, og mindre søtsug... Syns nemlig ikke at jeg pleier å ha så vondt i puppene før TR, men har blitt lurt før...! Kroppen har liksom ikke helt bestemt seg for hvordan den skal oppføre seg etter forrige SA tror jeg.

Lykke til med testinga alle sammen - håper julenissen kommer tidlig med positive tester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...