Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 kan jeg gi eple juice til en på 7 mnd?
børdi Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 du kan, men er endel barn som får magesmerter av for mye fruksukker og kunstig søtstoff, om de får for mye da vel og merke.. Men littegrann gjør ingen skade, men ville blandet det ut med vann.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Ja,det kan du men bland den ut med vann.Gjerne bare litt juice og mye vann,bare sånn at det blir litt smak..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 min på 4 mnd får eplejusen fra nestle, og hun har ikke hatt noe problem med den
sjokoBolla Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Nestle og Hipp har jo eplejuice som er fra 4 mnd, så det går veldig bra
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Gir dere juice fra kopp med tut, eller med skje?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 snuppa her drikker det fra flaska. vet at det står med skje, men det er jo så godt... hun får ca 40ml dagen, pluss kanskje litt annen frukt, ellers bare mm og mme. prøv kanskje litt først, mange babyer får vondt i magen av jusen.
Sina73 Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Du kan iallefall gi de fra Nestlè elle Hipp. Jeg har gitt det fra 2 mnd alder pga væsketilførsel i sommervarmen i år. Blander den ca 75 % vann og 25% juice. Spesielt den fra Nestlè er det mye smak i så det skal ikke så mye juice til før det blir god smak på vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå