Gå til innhold

SE HER!!! alle som skal føde på OSS!

Anbefalte innlegg

vi er 2 jenter som skal ha 28.01 og 01.02 som tenkte å "arrangere" bli kjent treff å dra å spise lunch på orkanger , samt få omvisning på føden :) vil gjerne at flere blir med! hadde vært så morro med kjente fjes på fødestua / barsel :) gi lyd!!!

Fortsetter under...

Annonse

Rekker opp hånda...!! :D

Jippii takk for at du tenkte på meg!! ;o) hehe..

Jeg er veldig interessert i LUNCH, men har allerede vært på omvisning på OSS da så d står jeg over, men lunch blir jeg gjerne med på ja! hehe.. Har termin 19 februar!

:)

Annonse

man 18.des er greit for meg. Om vi tar det på dagen/kvelden har ikke så mye å si.

For min del, så bryr jeg meg ikke om å være med til tr.heim for å spise.

Men kan foreslå f.eks."hjørnet cafebar","konstadhaven",eller noe så enkelt som "cafe corner" på oti-senteret, eller "cafen"på domus-senteret.

Snakket med L&T, for henne gikk det greit med man.18.des, men hun syntes det var best å ta det på dagtid...hun var vel heller ikke interesert i å dra til tr.heim for å spise.

Hei damer! Jeg er denne dama med termin 28.01. Så at dere har avtalt å møtes den 18, men da kan jeg ikke dessverre!! =O( Hadde så lyst å bli med. Men vi skal på årets siste besøk til svigers, det blir også det siste besøket før magetrollet plopper ut, og vi kommer ikke hjem før på tirsdagen... Men om det er noen andre som har lyst å komme sammen å bare prate over en kaffekopp eller noe så stiller jeg opp...

Bor på kvål ca 45.min fra orkanger så har ikke så lang vei....

Kos dere masse da! Å ta en kopp for meg også, hehe...

Kos å klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...