Gå til innhold

Da skal jeg prøve å sove litt...ønsk meg lykke til imorgen da ! :-)

Anbefalte innlegg

Imorgen tidlig bærer det til Ullevål for KS.

Vi har ringt i kveld og fått vite at vi er nr.3 i køen av planlagte snitt, så det blir nok sent imorgen ettermiddag at vi får se prinsen vår.

Imellom de planlagte snittene skal det jo tas akutte ting også, så vi er forberedt på mye venting og har pakket mye lesestoff (og min elskede har smurt seg stoor matpakke ;-))

Gruer meg litt for å være uten mat og særlig drikke hele dagen, har blitt et skikkelig matvrak denne graviditeten, men det går vel det også.

Klysteret i kveld var forøvrig en artig opplevelse....hvis man liker denslags..

Utrolig vrient å sette på seg selv og helt hysterisk når virkningen kom (etter bare ett minutt eller to!)

Bratsjmannen har lovet å gå inn og skrive en liten melding til dere når han omsider kommer hjem en gang utpå natta eller deromkring.

Og til dere andre fødende (og ikke minst ventende!) der ute - hold ut, snart skjer det og lykke til med alle fødsler til vi "snakkes" om en ukes tid.

*Nattaklem*

Fortsetter under...

Annonse

Har selv vært på førkontrollen idag, men jeg må ennå vente i 8 dager til, håper på å få lese historien din før jeg skal inn!!;-)

LYKKE TIL I MORGEN!!! Det går kjempefint!!

Du får prøve å sove noen timer:-)

Klem

Annonse

Masse, masse, masse LYKKE TIL Bratsj ;)

Tenk i morgen har Bratsjemamma og Bratsjepappa lille Bratsjenurket sitt i armene! Må jo være en merkelig tanke å tenke!!!

Jeg vil også.......

Sov godt, da - så snakkes vi senere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...