Gå til innhold

Er det farlig å onanere med dusjstrålen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet om det er farlig å onanere med varm dusjstråle? Vannet er ganske varmt, kanskje 40 grader. Det sies jo at vi skal være forsiktige med veldig varme karbad fordi fosteret blir stressa. Varmt vann vil jo trenge inn i vaginaen under dusjonanering.

 

Jeg leste forresten at man ikke skal bruke vibrator fordi man ikke har forsket nok på hva selve vibratoreffekten kan gjøre med et foster.

 

Hvordan i huleste skal jeg få kost med meg selv?

 

Innlegget er ment seriøst og jeg ønsker seriøse svar. Dropp tullesvar a`dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kuult av deg å stille slike spørsmål med nicket ditt :-)

 

Jeg er ingen ekspert på området, men her er mine tanker:

Jeg tror ikke at stimulering av klitoris gjør noe mens en er gravid- men jeg vil tro at en bør unngå at mye vann kommer inn i skjeden for å minske eventuell infeksjonsfare (ikke det at jeg tror den er stor). Kanskje du kan klare å bli nok stimulert ved å la vannet kun treffe klitoris? Det samme når det gjelder vibrator vil jeg tro- at en bør unngå å ha den innvendig for sikkerhets skyld fordi lyden/vibrasjonen kan stresse fosteret, men utvendig stimulering av klitoris kan jeg ikke tro at skader?

 

En kommentar til varme bad: Jeg har lest mange steder at varme bad ikke skal ha noen negativ effekt på fosteret- tenk på hvor mange fra Finland som tar badstu mens de er gravide (men det vil jeg ikke anbefale!) Jeg tar ihvertfall varme bad med god samvittighet, og gjorde det i forrige svangerskap også- god avslappning, særlig når magen vokser...

 

Jeg er litt sjenert når det gjelder dette, så jeg signerer med

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jeg satt lenge og vurderte om jeg skulle signere med nicket mitt, men så fant jeg ut at jeg ikke skulle være flau for dette. Det er jo innmari vanlig og veldig naturlig å onanere. Respekterer allikevel at du valgte å være anonym.

 

Takk for svaret, jeg tror du har rett. At jeg skal prøve å la vannet treffe klitoris og ikke slippe så mye vann inn. Jeg må innrømme at jeg ikke har klart å kutte ut dusjonaneringa slik jeg lovte meg selv da jeg ble gravid. Men jeg har jo prøvd og ikke slippe for mye vann inn da.

 

Ang. karbad. Jeg har også tatt varme karbad med god samvittighet. Føler kanskje at fosteret også vil føle at jeg blir rolig og avslappet i et varmt bad, og at det evnt. oppveier faren for at fosteret blir stressa. Tenker å fortsette med karbad jeg.

 

Takk for fornuftige svar.

God førjulstid til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er farlig med dusjen. Vann er vann, det er jo rent vann som kommer ut av dusjen. I Norge har vi jo veldig rent og fint vann.... Dessuten er jo livmormunnen veldig lukket....

 

Selv bruker jeg vibrator ofte, og jeg mener å ha lest at det ikke er farlig om man bruker vibreringen kun utenpå, og ikke inni vagina. Jeg har en "rabbit", og det har gått fint hittils.... Hehe..... (har da ikke på rotering inni vagina, bare vibrering på klittan)

 

Blei du klokere?? Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, svaret ditt sammenfatter jo svaret til anonym over og hva jeg selv "trodde". Så da fortsetter jeg å kose meg litt sånn forsiktig :-)

 

Takk for svaret.

Ps. du har termin bare 12 dager etter meg du :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.... Hihi!!

Gleder meg så sykt til jeg begynner å få gravid mage! Er "rund" fra før, så jeg vil ha en annen mage!! Haha! ;)

Ossen er formen din a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er også litt rund fra før he he, så jeg gleder meg også til å få sånn ordentlig mage jeg kan være stolt av og ikke bare ha den jeg stadig prøver å holde skjult! :-). Formen ellers er veldig opp og ned, tidvis kvalm, varierer gjennom hele døgnet. Mandag og tirsdag var jeg så kvalm at jeg spydde, men bedre idag igjen. Ømme pupper og lykkelig, veldig lykkelig. Utifra nicket ditt er visst du også lykkelig :-)

 

Hvor skal du føde?

Evnt. hvor bor du?

gammel?

 

Selv skal jeg føde i Kongsberg.

Bor i Hokksund

35 år gammel.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Kjenner til det med magen! ;)

 

Synes det er så utekkelig når lubbne jenter ikke tror de er det, og kler seg deretter.... (Ser masse sånne skolejenter på jobben)

 

Ellers har jeg oxo varierende form, er konstant småkvalm, men det bølger mellom det og kraftig kvalme..... Spydde om mandan sjøl jeg.... Ukult....

 

Jeg må nok føde i Fredrikstad, selv om jeg er litt skeptisk til det stedet etter alt jeg har hørt.

Bor i Våler, er i nærheten av Moss...

Er 21 jeg!

 

Og ja, jeg er lykkelig! :) Er så morro, for sambo gleder seg minst like mye som meg tror jeg.....

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...