cath26 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 jeg kjøpte en slik en i dag (veldig kjekk da, så slipper man å måle streker, det blir liksom ingen tvil) Vil man kunne få positivt utslag på testen kun 1 dag? hvis man får positivt utslag på eggeløsning på onsdag, vil den vise negativ på torsdag da?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Den er kjempefin! Brukte den nå siste pp, fant el en dag, negativ igjen den neste. Dette er vel veldig individuelt tror jeg, alt etter hvor fort egget slippes... I allefall slipper du å tyde streker og være i tvil =) Hvorvidt den fant eggløsning og om vi har lykkes denne gangen, får vi vite på fredag.... Da er det teste tid =) Lykke til =)
cath26 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 OI OI! så spennende!! håper det klaffer for dere da:) Men da er det sikkert normalt å få positivt en dag og negativt neste da. Men betyr det at når testen viser positiv, så får man eggeløsning de nærmeste dagene/dagen? den er ikke igang allerede da? Jeg er i min 4pp nå og håper på en super kos julegave (IKM 20.desember) Så nå koser vi oss mye i halmen i disse tider..hehe! Lykke til Roalina:)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Eggløsningen kan vel komme 12- 48 timer etter positiv test tror jeg, men siden den blir negativ dagen etter regner jeg med at den har vært iløpet av det siste døgnet... Dere får ha noen fine dager i bingen, så krysser jeg fingrene for at det klaffer for dere denne gangen =) Bedre julegave kan en vel neppe få!! Klem =)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg bruker EL tester fra clearblue, helt supre. Jeg tester alltid positivt hvertfall 2 dager på rad, tror det er like vanlig som å teste bare positivt en dag! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå